- 43 000 – 57 000 Kč
- Plný úvazek
Data, tabulky, přehledy…je to vaše gusto? Tak rozhodně čtěte dále…
Pro našeho klienta, výrobní automotive společnost působící na Brandýsku, hledáme posilu na administrativní / support pozici oddělení výroby.
Co vás na této pozici čeká?
Kontrola dat a zpracování evidence docházky v systému PowerKey (cca 40% náplně práce).
Zpracování dat pro jednotlivé výrobní úseky.
Správa personálního rozdělení jednotlivých linek a směn.
Objednávání režijního materiálu pro výrobu.
Přidělování a evidence ochranných pracovních pomůcek.
Celková administrativní a organizační podpora oddělení výroby, údržby a interní logistiky.
Jak si vás představujeme?
Máte SŠ vzdělání (obor nerozhoduje), jste komunikativní, zodpovědný/á a baví vás administrativa.
Naprosto nutná je dobrá znalost Excel – na úrovni kontingenčních tabulek a pokročilých funkcí.
Vítáme zkušenost se SAP, ale není podmínkou.
Zvládáte základní komunikaci v AJ.
Jste komunikativní, splehlivý/á a pečlivý/á.
Máte ŘP sk. B.
Co vám můžeme nabídnout?
Pružnou pracovní dobu 37,5 hod./týden spevným jádrem 9–14:30.
Možnost občasného home office.
5 týdnů dovolené.
Roční bonus ve výši až 18.000,– Kč.
Příspěvek na penzijní připojištění ve výši 700,– Kč měsíčně.
700,– Kč měsíčně do Cafeteria systému (Benefity.cz).
Jednorázové odměny za doporučení nových zaměstnanců ve výši až 30.000,– Kč
Dotované závodní stravování, výhodnější mobilní tarif pro vás i rodinné příslušníky, firemní akce pro zaměstnance.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.