- 50 000 – 65 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Společnost Welpa Trans CZ hledá vhodného kandidáta na pozici dispečera. Nabízíme zajímavé finanční ohodnocení a stabilní pracovní poměr. Absolvovaná škola u nás nerozhoduje, rozhodují především schopnosti a nadšení.
NABÍZÍME:
Práce na plný úvazek
Pohodový kolektiv
Moderně zařízená kancelář
Firemní telefon
Otevřená a férová komunikace mezi zaměstnancem a zaměstnavatelem
Zajímavé finanční ohodnocení
Po zapracování možnost různých benefitů
Možnost kariérního růstu a vzdělávání se v oboru
VAŠE PRÁCE BUDE:
Telefonická a elektronická komunikace s klienty v českém a anglickém jazyce
Sjednávání, nabízení transportů a kontrola průběhu
Komunikovat s kolegy ze zahraničních poboček společnosti
Aktivně přistupovat k potřebám našich zákazníků
Práce s počítačem – Microsoft Windows a Microsoft Office
POŽADUJEME:
Znalost anglického jazyka
Znalost Microsoft Windows a Microsoft Office
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Komunikativnost a organizační schopnost
Filozofie naší společnosti je založená na vzájemné důvěře, partnerství a otevřené komunikaci mezi zaměstnavatelem a zaměstnanci.
Pomůžeme Vám k získání kvalifikace:
Naše zaměstnance podporujeme v rozšiřování kvalifikace a rozvoji jejich dovedností. Nedostatečná nebo žádná praxe pro nás není překážkou, jediný problém ze strany budoucího kandidáta může být přílišná pasivnost.
Jsme mezinárodní a stabilní společnost s mnohaletou tradicí. Preferujeme kandidáty především se zájmem o dlouhodobý pracovní poměr. Vhodné i pro absolventy.
Životopisy zasílejte na adresu e-mail přes , těšíme se na Vás.
Kontaktní údaje:
Welpa Trans CZ s.r.o.
Roman Krejčí
Řemenov 8
393 01 PELHŘIMOV
Tel.: (+420) zobrazit tel. číslo
e-mail přes
www.welpatrans.cz

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.