- Plný úvazek

Mezinárodní přepravní společnost hledá kandidáta pro seniorní pozici s víceletou (min. 3letou) praxí schopného zajistit vedení kompletního účetnictí pro nově vznikající pobočku v Rakousku.
Od úspěšného kandidáta se očekává, že bude po úvodním zaškolení (2-3 měsíce) schopen převzít finanční účetnictví nově vznikající jednotky, nastavit základní procesy a průběžně informovat vedení společnosti o výsledku hospodaření
Pro danou pozici je nutná výborná znalost německého jazyka – úspěšný kandidát bude komunikovat s vedením společnosti, s rakouskou finanční správou, statutárním auditorem a daňovým poradcem. Znalost rakouských účetních a daňových předpisů je výhodou, není však podmínkou.
Místem výkonu práce je Praha. Znalost českého jazyka pro danou pozici není požadována.
Pozice: Senior účetní s německým jazykem (80 000 - 100 000 Kč)
Místo výkonu: a. hartrodt CZ s. r. o., Sanderova 1366/26, Praha
Jaká bude Vaše další pracovní náplň?
• vedení kompletního finanční účetnictví pro nově vznikající pobočku
• práce v účetním systému Exact (předchozí zkušenost se systémem není nutná)
• kontrola a zpracování účetních dokladů, příprava návrhů plateb a sledování cash flow
• zpracování banky, zúčtování příchozích a odchozích plateb
• kontrola účtů hlavní knihy a finalizace výstupů pro měsíční závěrkové práce
• příprava účetní závěrky a ročního výkazu pro mateřkou společnost
• příprava podkladů pro audit a daňového poradce
• příprava podkladů pro mzdy a jejích zúčtování. Samotná kalkulace mezd bude prováděna subdodavatelsky.
Jak si Vás představujeme?
* minimálně vyšší odborné nebo VŠ vzdělání ekonomického směru,
* znalost německého jazyka na vysoké úrovní, komunikativní znalost anglického jazyka
* solidní orientace v oblasti účetnictví a podnikových finance, základní znalost mzdového
účetnictví
* předchozí zkušenost s účetním SW, pokročilá znalost Excelu
* samostatný přístup, schopnost a ochota najít vlastní řešení
Co Vám nabízíme?
• práci v rychle se rozvíjející mezinárodní přepravní společnosti
• hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou
• samostatnou a různorodou práci, denní využití cizích jazyků
• profesní růst
• 5 týdnů dovolené, 2 sick-days
• příspěvek na stravování 55 Kč / den
• příspěvek 20000 Kč na profesní vzdělávání
• příspěvek na penzijní připojištění 500 Kč / měs.
• bonus.
• flexibilní pracovní doba s nástupem do 9.00
• Pracoviště v Praze 7 – Holešovicích
Zaujala Vás naše nabídka? Těšíme se na Váš CV!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?