- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Mezinárodní přepravní společnost hledá kandidáta pro seniorní pozici s víceletou (min. 3letou) praxí schopného zajistit vedení kompletního účetnictí pro nově vznikající pobočku v Rakousku.
Od úspěšného kandidáta se očekává, že bude po úvodním zaškolení (2-3 měsíce) schopen převzít finanční účetnictví nově vznikající jednotky, nastavit základní procesy a průběžně informovat vedení společnosti o výsledku hospodaření
Pro danou pozici je nutná výborná znalost německého jazyka – úspěšný kandidát bude komunikovat s vedením společnosti, s rakouskou finanční správou, statutárním auditorem a daňovým poradcem. Znalost rakouských účetních a daňových předpisů je výhodou, není však podmínkou.
Místem výkonu práce je Praha. Znalost českého jazyka pro danou pozici není požadována.
Pozice: Senior účetní s německým jazykem (80 000 - 100 000 Kč)
Místo výkonu: a. hartrodt CZ s. r. o., Sanderova 1366/26, Praha
Jaká bude Vaše další pracovní náplň?
• vedení kompletního finanční účetnictví pro nově vznikající pobočku
• práce v účetním systému Exact (předchozí zkušenost se systémem není nutná)
• kontrola a zpracování účetních dokladů, příprava návrhů plateb a sledování cash flow
• zpracování banky, zúčtování příchozích a odchozích plateb
• kontrola účtů hlavní knihy a finalizace výstupů pro měsíční závěrkové práce
• příprava účetní závěrky a ročního výkazu pro mateřkou společnost
• příprava podkladů pro audit a daňového poradce
• příprava podkladů pro mzdy a jejích zúčtování. Samotná kalkulace mezd bude prováděna subdodavatelsky.
Jak si Vás představujeme?
* minimálně vyšší odborné nebo VŠ vzdělání ekonomického směru,
* znalost německého jazyka na vysoké úrovní, komunikativní znalost anglického jazyka
* solidní orientace v oblasti účetnictví a podnikových finance, základní znalost mzdového
účetnictví
* předchozí zkušenost s účetním SW, pokročilá znalost Excelu
* samostatný přístup, schopnost a ochota najít vlastní řešení
Co Vám nabízíme?
• práci v rychle se rozvíjející mezinárodní přepravní společnosti
• hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou
• samostatnou a různorodou práci, denní využití cizích jazyků
• profesní růst
• 5 týdnů dovolené, 2 sick-days
• příspěvek na stravování 55 Kč / den
• příspěvek 20000 Kč na profesní vzdělávání
• příspěvek na penzijní připojištění 500 Kč / měs.
• bonus.
• flexibilní pracovní doba s nástupem do 9.00
• Pracoviště v Praze 7 – Holešovicích
Zaujala Vás naše nabídka? Těšíme se na Váš CV!

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.