- 50 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek
Co vás na této zajímavé pozici čeká
Vedení oddělení a jeho týmu
Vyřizování požadavků zákazníků a koordinování průběhu zakázek od objednávky po expedici
Kontrola správnosti objednávek a jejich zadávání do IS
Spolupráce s výrobou při realizaci objednávek
Informování zákazníků o stavu objednávek
Vyřizování reklamací
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
SŠ vzdělání
Zkušenost z práce v oblasti zákaznického servisu nebo obchodu výhodou
Prokazatelná praxe spojená s vedením a rozvíjením týmu
Praxí ověřená pokročilá znalost angličtiny (slovem a písmem)
Velmi dobrou znalost práce na PC (MS Office produkty)
Výborné komunikační dovednosti a zaměření na služby
Logický styl uvažování a smysl pro odpovědnost
Výhodou bude, pokud budete umět
Technický přehled
Zkušenost z práce ve výrobní firmě
Co vám můžeme nabídnout
Samostatnou a odpovědnou práci v úspěšné firmě
Prostor pro seberealizaci v nekorporátním prostředí
Reálnou možnost používat angličtinu
Práci v neformálním prostředí a dobrém týmu
Stravování v moderní jídelně nebo stravenkový paušál
5.týdnů dovolené
Volnočasové benefity, kurzy angličtiny apod.
V případě Vašeho zájmu o výše uvedenou pozici nás neváhejte kontaktovat.
Těšíme se na Vaše životopisy a kontakt s Vámi.
Vaše osobní údaje, které jsou obsaženy v zaslaném životopisu, budou zpracovány a použity pro účely výběrového řízení na volnou pracovní pozici ve společnosti CONTEG, spol. s r.o., IČO 25701843, sídlo Na Vítězné pláni 1719/4, 140 00 Praha 4.
Současně Vás tímto žádáme o udělení souhlasu, abychom mohli Vámi poskytnuté údaje uchovat i pro účely budoucích nabídek pracovních příležitostí na obdobné pozice. Souhlas udělujete na dobu 3 let a můžete jej kdykoliv odvolat e-mailem nebo dopisem na výše uvedených kontaktech.
Váš souhlas připojte k odesílanému životopisu.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.