- 60 000 – 110 000 Kč
- Plný úvazek
Historie naší personální agentury v České republice se píše od roku 1993, kdy byla založena v Plzni pod názvem WIZARD. Od června 2005 patří firma ke skupině I. K. Hofmann GmbH, která sídlí v Norimberku. Tato skupina působí v Německu již od roku 1985 a patří k pěti největším poskytovatelům personálních služeb v zemi. V České republice nabízíme firmám podporu v personální politice a uchazečům o zaměstnání nové kariérní možnosti na pobočkách v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Kopřivnici, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci, Vysokém Mýtě, České Lípě a Českých Velenicích.
Pokud se cítíte být inovativním stratégem s vášní pro finanční plánování a analýzu, nabízíme příležitost plně využít váš potenciál
Převezměte klíčovou roli, která je zaměřena na dlouhodobý růst a strategický rozvoj
Pozice Manažera finančního plánování je ideální pro profesionály, kteří mají silné analytické schopnosti a touhu ovlivňovat klíčové obchodní rozhodnutí prostřednictvím detailní finanční analýzy a plánování.
Budete se úzce spolupracovat s výkonným týmem při vytváření střednědobého až dlouhodobého finančního a strategického plánu společnosti, což vyžaduje nejen hluboké porozumění obchodním otázkám, ale také návrh a implementaci účinných řešení.
Vaším úkolem bude dohlížet na veškeré aspekty základního finančního plánování a analýzy, včetně plánování, výdajů, předpovědí a tvorby reportů. Budete také vyhodnocovat a doporučovat úpravy projekcí a rozpočtů, které připravují vaši analytici, což vyžaduje samostatnost a schopnost zachovávat si chladnou hlavu v rychle se měnícím prostředí.
Důležitou součástí vaší role bude spolupráce s různými obchodními jednotkami za účelem forecastu příjmů a nákladů na nadcházející roky. Budete modelovat dlouhodobý růst a identifikovat obchodní prvky, které na něj mají vliv. To poskytuje příležitost podílet se na klíčových rozhodnutích, která ovlivní směřování celé organizace.
Vaše schopnost poskytnout komplexní komentář k výsledkům jednotlivých nákladových středisek, stejně jako váš smysl pro detail v rozvahách a cashflow, budou pro tuto roli neocenitelné. Pokud jste profesionál, který rád pracuje především z domova s možností čas od času navštívit kancelář pro klíčová jednání, jste pro tuto pozici ideálním kandidátem.
- Silné analytické dovednosti - business intelligence a reporting
- Znalosti finančního plánování a analýzy (FP&A)
- Vynikající komunikační dovednosti
- Schopnost řídit projekty napříč organizací
- VŠ vzdělání
- Praxe v oboru 4+ let
- Pokročilé dovednosti v používání počítačových programů, včetně schopnosti psát makra v Excelu
- Pokročilá znalost Microsoft Power BI (Oracle Hyperion Financial Management výhodou)
- Plynulá znalost anglického jazyka, mluvená i psaná
- 5 týdnů dovolené ročně
- Pravidelný roční nárůst mezd
- Stravenkový paušál
- Roční bonus
- Příspěvek na dojíždění
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Zázemí stabilní společnosti s jasnou vizí a strategickými cíli
- Možnost podílet se na klíčových projektech s dopadem na celou společnost
- Příležitost pracovat s nejmodernějšími technologiemi
- Dlouhodobé možnosti profesního a kariérního růstu
- Odborná školení dle požadavků pozice a kariérního plánu
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.