Finanční manažer/ka (m/ž)

Praha
Plný úvazek
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Pokročilý B2) ,
Český jazyk (Velmi pokročilý C1)
Minimální vzdělání
Vysokoškolské / universitní

O nás

Randstad HR Solutions s.r.o.

Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.

Finance Manager – Přidejte se k Randstadu a utvářejte naši budoucnost!

Jste zkušený finanční profesionál s prokazatelnou praxí v controllingu, finanční účtárně nebo auditu, který hledá novou výzvu? Chcete mít reálný dopad na strategické rozhodování a utvářet dynamiku týmu? Pak je tato pozice v našem interním týmu financí stvořena přímo pro Vás.

co u nás budete dělat?

Na této pozici na vás čeká široké spektrum zodpovědností, které vám umožní naplno využít vaše manažerské a analytické schopnosti:

  • vedení a rozvoj menšího týmu finančních účetní a controllerů
  • klíčová spolupráce se CFO při definování a realizaci finančních strategií
  • aktivní podíl na tvorbě a řízení rozpočtů, forecastů a strategických finančních cílů společnosti
  • komplexní finanční reporting, forecasting a business controlli
  • business partnering: poskytování finanční podpory a analýz pro naše Business Line ředitele
  • inovace a projekty: aktivní participace na zavádění nových procesů a systémů pro efektivní finanční správureportovani finančních výsledků pro mateřskou společnost dle IRFS a pro interní účely
  • komunikace a koordinace s externími partnery (auditoři, daňoví poradci)
  • každodenní práce s moderními nástroji, primárně MS Excel/Google Sheets a naším účetním systémem

co vám nabídneme

Randstad je globální lídr v oblasti HR a my víme, že naši lidé jsou naším největším aktivem. Proto pro vás máme připraveno:

  • významnou a zodpovědnou roli s reálným dopadem na bussines jedné z největších HR společností na světě
  • atraktivní finanční ohodnocení a motivační bonusový program
  • skvělý work-life balance: užijete si 30 dní placeného volna a flexibilní pracovní dobu
  • podpora vašeho rozvoje: intenzivní zaškolení do našich systémů a procesů, kontinuální vzdělávání a prostor pro seberealizaci
  • moderní pracovní prostředí: kancelář v centru Prahy s vynikající dostupností s možností home office
  • příjemná firemní kultura: pracujete v přátelském prostředí, kde panuje otevřenost a týmový duch
  • komplexní balíček firemních benefitů navolený dle Vašich preferencí

co od vás očekáváme

  • vysokoškolské vzdělání ekonomického směru
  • prokazatelné zkušenosti z oblasti financí, controllingu nebo auditu v rozsahu minimálně pět let, z toho alespoň dva roky odpovědnost za vedení týmu
  • důkladná orientace v podvojném účetnictví a daňových zákonech ČR (znalost IFRS je velkou výhodou!): zkušenost s finančním výkaznictvím (reportingem) a správou hlavní knihy (GL management)
  • hluboké znalosti principů a praxe v oblasti controllingu, včetně rozpočtování, forecastů, finančních analýz a podpory businessových procesů
  • výhodou je také zkušenost s mezinárodním prostředím, zejména s problematikou mezifiremních transakcí (intercompany) a konsolidovaného reportingu pro skupinu
  • expertíza v MS Excel je pro Vás samozřejmostí
  • silné analytické, logické myšlení a proaktivní orientace na výsledek
  • samostatnost, pečlivost, asertivita a schopnost pracovat v dynamickém a rychle se měnícím prostředí
  • technologická gramotnost a pozitivní vztah k inovacím


jak se přihlásit
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.

Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.

Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.

Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění

Sídlo firmy

Randstad HR Solutions s.r.o.
Jungmannova 26/15
110 00 Praha

IČO: 08025851
Datová schránka: irtzzw4
Další informace:
GPS: 50.080715982937,14.422260024737,
S-JTSK: -742840.69 -1043766.32, RUIAN: 21700931

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!

Tykání na pracovišti

Tykání na pracovišti

Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.

Praha nabízí hromadu práce. Jak ale vybrat firmu, která hraje fér?

Praha nabízí hromadu práce. Jak ale vybrat firmu, která hraje fér?

V hlavním městě narazíte na desítky lákavých pracovních inzerátů. Jenže po nástupu často přijde vystřízlivění: slibovaná flexibilita se změní ve striktní docházku, „rodinná atmosféra“ skrývá toxické vztahy a benefity zůstávají jen na papíře. Jak si tedy nenaběhnout?

Za recenzi tvojí práce na JenFirmy.cz

VYHRAJ 1 000 Kč!

Za recenzi tvojí práce na JenFirmy.cz

JDU HODNOTIT