- 25 000 – 49 999 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Budete spolupracovat na přípravě rozpočtu výrobní společnosti, při přípravě finančního plánu, aktualizovat a spravovat data týkající se hospodaření firmy a věnovat se controllingu. Budete evidovat materiálové náklady a jejich průběžné změny. Součástí práce je pak sběr, analýza a následný reporting dat, samozřejmostí pak spolupráce ostatními oddděleními společnosti a mateřskou centrálou v zahraničí.
Pracovní místo je vhodné buď pro absolventa VŠ ekonomického směru s pokročilou znalostí AJ a velmi dobrou zkušeností v MS Excel, příp. pro SŠ ekonomického směru rovněž s pokročilou AJ, avšak u SŠ je vyžadována praxe v oblasti ekonomiky z výrobní společnosti či controllingu.
Zájemci budou u VŘ absolvovat znalostní test v MS Excel (práce s rozsáhlým souborem dat) a jazykový test z AJ.
HPP, nástup do PP možný ihned, event. dohodou.
Při výkonu práce využijete
VŠ ekonomického směru, event. SŠ + relevantní odborná praxe
AJ na dobré komunikativníí úrovni nutností
dobrou znalost práce v MS Excel
systematické a analytické myšlení, pečlivost, zodpovědnost
znalost práce v IS SAP výhodou
Zaměstnavatel nabízí
zázemí rychle se rozvíjející zahraniční společnosti
příjemné a podnětné pracovní prostředí
práci na HPP
5 týdnů dovolené
2× ročně finanční bonus
příspěvek na penzijní připojištění, na dopravu
pravidelná roční valorizace mzdy
dotované závodní stravování
jazykové kurzy – AJ
možnost profesního růstu a vzdělávání
Info o zaměstnavateli
japonská výrobní společnost sídlící v Plzni, která podniká v oblasti elektrotechniky
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?