Manažer/ka plánování

Bruntál
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Mírně pokročilý B1)
Minimální vzdělání
Bakalářské

O nás

Randstad HR Solutions s.r.o.

Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.

Baví vás plánování, organizace a hledání cest, jak věci zefektivnit? Máte zkušenosti s vedením týmu, silné analytické myšlení a víte jak zlepšovat procesy v plánování výroby? Pak hledáme právě vás a pojďte se podílet na růstu úspěšné firmy.


Co Vás čeká:

  • řídit úseky plánování s cílem hospodárného využití prostředků a zdrojů
  • koordinovat proces zpracování odbytových zakázek, zadávání do systémů, spolupráce při tvorbě plánu výroby, materiálového toku, procesu tvorby ročního plánu, propočtu rozporů mezi obchodem, plánováním a výrobou, procesu řízení zásob
  • jednat s klíčovými dodavateli v oblasti nastavení logistických procesů a dodacích podmínek
  • tvorba příslušné dokumentace v rámci zpracování zakázek
  • spolupráce s výrobou, plánovači, nákupem a dalšími útvary
  • spolupráce při auditech v rámci plánování
  • vytvářet výrobní a finanční plány úseků plánování
  • reporting vedení
  • týdenní distribuce informacích o zásobách na hotové výrobě
  • vést, motivovat a hodnotit podřízené zaměstnance


Co Vám nabídneme:

  • 25 dní dovolené
  • 13. plat
  • roční odměny v závislosti na hospodářském výsledku
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • služební automobil, mobilní telefon a notebook
  • odměna za přítomnost na pracovišti
  • příspěvek na stravování
  • rekondiční pobyty
  • permanentka na bazén
  • odborné a jazykové vzdělávání
  • kulturní, společenské a sportovní akce


Co od Vás očekáváme:

  • VŠ vzdělání (technický obor)
  • zkušenost min. 5 let v oblasti plánování
  • pokročilá znalost MS Excel a SAP
  • komunikativní znalost AJ
  • silné analytické schopnosti, schopnost interpretovat komplexní data a prezentovat je srozumitelně
  • schopnost pracovat samostatně i v týmu, orientace na detail a vysoká úroveň odpovědnosti
  • schopnost efektivně komunikovat a spolupracovat napříč různými odděleními


Jak se přihlásit:

Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát.

Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.
René Naivert, zobrazit tel. číslo

Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • 13., případně 14. plat
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Služební auto
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Příspěvek na dovolenou
  • Závodní stravování

Sídlo firmy

Randstad HR Solutions s.r.o.
Jungmannova 26/15
110 00 Praha

IČO: 08025851
Datová schránka: irtzzw4
Další informace:
GPS: 50.08138825,14.4221921,
S-JTSK: -742840.69 -1043766.32, RUIAN: 21700931

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství  na Rohlik.cz

SKVĚLÝ TIP

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství na Rohlik.cz

CHCI VYHRÁT