- 65 000 – 75 000 Kč
- Plný úvazek
Co bude tvým úkolem
Strategické řízení a rozvoj finanční politiky ve výrobní společnosti
Vedení a rozvoj menšího pracovního kolektivu (účetnictví, controlling)
Tvorba rozpočtů, forecastů a finančních analýz
Dohled nad dodržováním legislativních požadavků
Analýza finančních výsledků, ziskovosti jednotlivých výrobních segmentů a návrhy na optimalizaci
Řízení cashflow, optimalizace nákladů
Komunikace s auditory, bankami, pojišťovnami a dalšími externími partnery (včetně zahraničních)
Reporting pro vedení společnosti
Jak si představujeme vhodného kandidáta
VŠ vzdělání ekonomického směru
Zkušenost na obdobné pozici ve výrobní firmě minimálně 3 roky
Znalost účetních a daňových předpisů
Zkušenost s finančním plánováním, analýzou a řízením nákladů
Výborná orientace ve finančním řízení, controllingu a účetnictví
Strategické a analytické myšlení, samostatnost, schopnost rozhodování
Schopnost každodenní komunikace v angličtině nebo němčině na profesionální úrovni
Oceníme zkušenosti s implementací nového ERP systému
Ochota sledovat trendy a pracovat na svém profesním rozvoji a růstu
Práce je vhodná pro muže i ženy.
Termín nástupu: Nástup možný hned nebo dle dohody
Uvedená mzda je orientační. Odvíjí se od zkušeností kandidáta a dosahovaných výsledků práce.
o Dovolená 5 týdnů
o Příspěvek na sportovní aktivity nebo vitamínový balíček
o Příspěvek na penzijní připojištění nebo investiční produkt již po zkušební době
o Dotované závodní stravování v areálu firmy
o Sportovní a jiné akce pro zaměstnance, možnost zapůjčení sportovního vybavení
o Slevy na firemní produkty, produkty našich partnerů a na sportovní vybavení
První kontakt:
KÄSTLE CZ, a.s.
U Pohledce 1347
592 31 Nové Město na Moravě
IČO: 15531457
Datová schránka: 758gehs
Další informace:
GPS: 49.571307,16.089569,
RUIAN: 3471403
Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.