- 40 000 – 65 000 Kč
- Plný úvazek

Možná znáte pojišťovnu jako instituci, které víc než na lidech záleží na ročních obratech. U nás takhle nehrajeme. Pracovat v NN znamená stát se součástí společnosti, jejímž cílem je poskytovat finanční služby s lidským rozměrem. Na našich zaměstnancích nám záleží.
Jsme vyhledávanou pojišťovnou na českém trhu, poskytujeme komplexní a kvalitní služby pro své klienty v moderním prostředí. Protože poskytované služby stále rozšiřujeme rádi bychom rozšířili stávající tým o novou kolegyni či kolegu na pozici PORADCE PRO DLOUHODOBÉ PLÁNOVÁNÍ A FIREMNÍ BENEFITY.
Kompletní odpovědnost za přidělený kmen klientů
Tvorba obchodních nabídek
Účast na pravidelných poradách
Pravidelné setkání s manažerem
Kontinuální zvyšování kvality poskytovaných služeb
Účast se školeních
Aktivní spolupráce s obchodním týmem
Vyhledávání nových akvizičních příležitostí
Práce s moderními technologiemi
Středoškolské vzdělání s maturitou
Dobrou znalost práce na PC (Word, Excel)
Výborné komunikační a prezentační dovednosti
Samostatnost, spolehlivost a proaktivní přístup
Schopnost týmové i samostatné práce
Práci vykonávat na pobočce, v terénu i online
Motivující finanční ohodnocení
Možnost práce z domu i kanceláře
Moderní kancelář v blízkosti centra
Vzdělávací kurzy a školení
Zdarma certifikace
Flexibilní začátek i konec pracovní doby a další benefity.
PŘICHÁZÍME S VIZÍ ZMĚNY PRÁCE A SPOLEČNĚ JI PROMĚNÍME V REALITU. NEVÁHEJTE NÁS KONTAKTOVAT JIŽ DNES.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?