Obchodní Asistent/Asistentka Střediska Elektronických Komponentů (Backoffice)

Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Pokročilý B2) ,
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

O nás

Pro našeho klienta, stabilní českou společnost, která je specializovaná na distribuci elektronických komponentů, aktuálně hledáme vhodného kandidáta nebo kandidátku pro rozšíření stávajícího týmu na pozici obchodní asistent/asistentka pro oddělení ektronické komponenty.

Náplň práce:

  • komplexní zpracování obchodních případů v informačním systému HELIOS iNuvio
  • zpracování poptávek, nabídek, objednávek, včetně fakturace
  • komunikace s tuzemskými/zahraničními dodavateli a odběrateli
  • vedení obchodní agendy svěřených obchodních případů střediska EK – dohled nad termíny dodávek
  • spolupráce s technickou podporou a vedoucím střediska EK
  • řešení reklamací

Co od Vás očekáváme:

  • SŠ vzdělání s maturitou
  • znalost práce na PC, znalost Excel, Word
  • znalost AJ na komunikativní úrovni (hlavně písemná)
  • přehled a znalost v oblasti EK výhodou (ne podmínkou)
  • předchozí zkušenosti na podobné pozici výhodou
  • samostatnost, důslednost, pečlivost
  • aktivní přístup k práci a časová flexibilita

Co Vám můžeme nabídnout:

  • nadstandardní platové podmínky, motivační prémie
  • služební telefon
  • zázemí stabilní společnosti, práce v příjemném kolektivu
  • stravenky, 3 sick-days/rok
  • klouzavá pracovní doba, možnost napracování hodin
  • nástup možný ihned (dle dohody)
  • práce na plný/i částečný úvazek

Benefity

  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Pružná pracovní doba
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí

Sídlo firmy

JISTU recruitment s.r.o.
Podolská 2746/35
628 00 Brno

IČO: 13980840
Datová schránka: cy3tb65
Další informace:
GPS: 49.200841,16.716432,
S-JTSK: -590236.94 -1160963.06, RUIAN: 26460122

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.