⋙ Commercial Analyst ⋘

Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Mírně pokročilý B1) ,
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Vyšší odborné
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou

O nás

mBlue Czech, s.r.o.

Naším posláním je lidi propojovat. V oceánu lidských schopností, zkušeností, talentů a osudů hledáme osobnosti, které budou mít největší přínos pro týmy našich firemních klientů. A uchazečům o zaměstnání hledáme pracovní prostředí a týmy, ve kterých nejlépe uplatní svůj potenciál a budou se cítit příjemně. Propojujeme potřeby společností s potřebami zaměstnanců.

O nás

Máte velmi dobrou znalost Excelu a angličtiny?

Rádi byste pracovali pro mezinárodní společnost a při práci využívali angličtinu?

Hledáme zkušeného commercial analytika, který by rád uplatnil své pracovní dovednosti.

Napište nám!

Náplň práce:

  • Příprava obchodních analýz, reportů, area performance review
  • Komunikace a velmi úzká spolupráce s obchodem
  • Reporting do Anglie
  • Testování a hodnocení návrhů připravovaných změn

Co od Vás očekáváme:

  • Velmi dobrá znalost Excelu (vzorce, data, kontingenční tabulky)
  • Angličtina na komunikativní úrovni B2/C1
  • SQL - nice to have
  • Předchozí zkušenost z obdobné pozice

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Zajímavou pracovní příležitost s mezinárodním přesahem
  • Stabilní a přátelský pracovní kolektiv
  • 28 dnů dovolené
  • Zkrácený pracovní týden 37,5 hodin
  • Po zaškolení 2 dny v týdnu Home Office

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování

Sídlo firmy

mBlue Czech, s.r.o.
Bucharova 2641/14
158 00 Praha

IČO: 24193119
Datová schránka: pv97675
Další informace:
GPS: 50.050486,14.355049,
S-JTSK: -748279.54 -1046281.90, RUIAN: 27695018

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.