- 20 000 – 23 000 Kč
- Plný úvazek
Stručná popis pracovní pozice:
Činnosti související s podáváním žádostí o podpory a dotace a přijímáním podpor a dotací
a s plněním závazků vzniklých přijetím podpory a závěrečným vyhodnocením čerpání podpory. Monitoring dotačních titulů, kompletní administrace investičních i neinvestičních projektů, sestavování monitorovacích zpráv, žádostí o platby, vstupy do procesu financování projektů sledováním a vymezováním způsobilých
a nezpůsobilých výdajů projektů, závěrečné vyhodnocení dokončených projektů, podávání zpráv v době udržitelnosti projektů. Publikační činnost, komunikace s externími subjekty participujícími na jednotlivých projektech, s partnery projektů, prezentace výstupů projektů navenek a další související aktivity. Strategický plán města a jeho náplň v členění využitelném pro střednědobé řízení městských financí. Poradenství a konzultační činnost ve vztahu k příspěvkovým organizacím města při vyhledávání a přípravě žádostí o dotace.
Předpoklady:
Podrobnosti k přihlášení k výběrovému řízení najdete na stránách https://www.tesin.cz/ v sekci úřední deska
Přihlášku s požadovanými náležitostmi a doklady je nutno doručit v uzavřené obálce
označené v levém horním rohu nápisem „Výběrové řízení – projektový manažer –
NEOTVÍRAT“ do 22.09.2025 na adresu: Městský úřad Český Těšín, nám. ČSA 1/1,
737 01 Český Těšín, nebo přímo na podatelnu uvedeného úřadu do 22.09.2025, 17:00 hod.

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.