O nás
Jsme stabilní společnost provozující velkoobchod zdravotnických potřeb, s distribucí po celé ČR.. Naše firma funguje již od roku 1997. Jsme menší firma, částečně rodinná, takže máme osobnější přístup k našim zaměstnancům.
Náplň práce:
- Komunikace se zákazníky, marketing, zpracování objednávek a poptávek
- Běžná práce obchodního oddělení
- Koordinace dodávek zboží, kontrola skladových zásob
- Spolupráce s dodavateli a vyjednávání podmínek
- Práce s interním systémem, základní zpracování dokumentace, vyřizování reklamací.
Požadujeme:
- Středoškolské vzdělání s maturitou, nejlépe ekonomického zaměření
- Dobrá znalost českého jazyka (min. B2), angličtina vítána
- Zodpovědnost, spolehlivost, pečlivost
- Komunikační a organizační dovednosti
- Znalost práce na PC (MS Office, Excel, e-mail, interní systémy)
- Výhodou: orientace v sortimentu zdravotnických prostředků
Nabízíme:
- Zajímavou a různorodou práci
- Příjemné pracovní prostředí v malém kolektivu
- Možnost profesního růstu
- Benefity:
- Dovolená navíc
- Finanční bonusy a prémie
- Slevy na firemní zboží
- Příspěvek na stravování
Máte-li zájem o pozici obchodního referenta v naší firmě, zašlete prosím svůj životopis + krátký motivační dopis na e-mail: e-mail přes odpovědní formulář.
Benefity
- Dovolená navíc
- Finanční bonusy / prémie
- Slevy na firemní zboží
- Příspěvek na stravování