- 30 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Ve společnosti Regmont EU s.r.o. se specializujeme na montáže regálových systémů. Naše firma je jednou z předních na evropském trhu. V současné době hledáme spolehlivého, ochotného a pracovitého člověka na pozici:
VÝKONNÝ/Á ASISTENT/KA
Milujete, když je za Vámi dokončená, hodnotná práce?
Zvládáte pojmout velké množství různých úkolů?
Těší Vás, když jste druhým prospěšný/á?
Hledáte stabilní zaměstnání, kde dostanete důvěru, prostor a samostatnost?
Pak možná hledáme právě Vás!
Vaším „denním chlebem“ bude zajištění chodu zakázek, příprava a správa účetních dokladů, komunikace v AJ, komunikace se zákazníky, zajištění chodu kanceláře, péče o návštěvy, organizace schůzek a další podpůrné administrativní práce.
Komunikativní znalost AJ – slovem i písmem
Uživatelská znalost práce s PC
Ochota pomáhat kolegům a potřeba být užitečný/á
Touha zabrat naprosto samostatně celý přidělený prostor
Schopnost dokončovat práci
Pokud si dokážete sami sebe představit na této pozici, máte rádi, když jsou věci dotažené do konce a už dnes se můžete pochlubit dobrými výsledky ve svých dosavadních aktivitách (práce, brigáda, praxe), jste to možná Vy, kdo v brzké době posílí náš tým!
Pokud si Vás vybereme, dostanete se do stabilní společnosti, která plní své závazky. Stanete se srdcem naší společnosti a budete mít přímý vliv na naše další úspěchy. Po počátečním zaškolení bude prostor jen a jen Váš. Nápadům na zlepšení nasloucháme a rádi Vás podpoříme v jejich realizaci. I když se jedná převážně o práci kancelářskou, budete mít občasně vypomoci i v terénu. Šikovných, pracovitých a ochotných lidí si velmi vážíme a dokážeme se o ně postarat.
Pokud Vás tato pozice láká, stiskněte tlačítko „odpovědět“, těšíme se na Vás!

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.