- 70 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Ve společnosti Regmont EU s.r.o. se specializujeme na montáže regálových systémů. Naše firma je jednou z předních na evropském trhu. V současné době hledáme spolehlivého, ochotného a pracovitého člověka na pozici:
VÝKONNÝ/Á ASISTENT/KA
Milujete, když je za Vámi dokončená, hodnotná práce?
Zvládáte pojmout velké množství různých úkolů?
Těší Vás, když jste druhým prospěšný/á?
Hledáte stabilní zaměstnání, kde dostanete důvěru, prostor a samostatnost?
Pak možná hledáme právě Vás!
Vaším „denním chlebem“ bude zajištění chodu zakázek, příprava a správa účetních dokladů, komunikace v AJ, komunikace se zákazníky, zajištění chodu kanceláře, péče o návštěvy, organizace schůzek a další podpůrné administrativní práce.
Komunikativní znalost AJ – slovem i písmem
Uživatelská znalost práce s PC
Ochota pomáhat kolegům a potřeba být užitečný/á
Touha zabrat naprosto samostatně celý přidělený prostor
Schopnost dokončovat práci
Pokud si dokážete sami sebe představit na této pozici, máte rádi, když jsou věci dotažené do konce a už dnes se můžete pochlubit dobrými výsledky ve svých dosavadních aktivitách (práce, brigáda, praxe), jste to možná Vy, kdo v brzké době posílí náš tým!
Pokud si Vás vybereme, dostanete se do stabilní společnosti, která plní své závazky. Stanete se srdcem naší společnosti a budete mít přímý vliv na naše další úspěchy. Po počátečním zaškolení bude prostor jen a jen Váš. Nápadům na zlepšení nasloucháme a rádi Vás podpoříme v jejich realizaci. I když se jedná převážně o práci kancelářskou, budete mít občasně vypomoci i v terénu. Šikovných, pracovitých a ochotných lidí si velmi vážíme a dokážeme se o ně postarat.
Pokud Vás tato pozice láká, stiskněte tlačítko „odpovědět“, těšíme se na Vás!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?