- 35 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Ve společnosti Regmont EU s.r.o. se specializujeme na montáže regálových systémů. Naše firma je jednou z předních na evropském trhu. V současné době hledáme spolehlivého, ochotného a pracovitého člověka na pozici:
VÝKONNÝ/Á ASISTENT/KA
Milujete, když je za Vámi dokončená, hodnotná práce?
Zvládáte pojmout velké množství různých úkolů?
Těší Vás, když jste druhým prospěšný/á?
Hledáte stabilní zaměstnání, kde dostanete důvěru, prostor a samostatnost?
Pak možná hledáme právě Vás!
Vaším „denním chlebem“ bude zajištění chodu zakázek, příprava a správa účetních dokladů, komunikace v AJ, komunikace se zákazníky, zajištění chodu kanceláře, péče o návštěvy, organizace schůzek a další podpůrné administrativní práce.
Komunikativní znalost AJ – slovem i písmem
Uživatelská znalost práce s PC
Ochota pomáhat kolegům a potřeba být užitečný/á
Touha zabrat naprosto samostatně celý přidělený prostor
Schopnost dokončovat práci
Pokud si dokážete sami sebe představit na této pozici, máte rádi, když jsou věci dotažené do konce a už dnes se můžete pochlubit dobrými výsledky ve svých dosavadních aktivitách (práce, brigáda, praxe), jste to možná Vy, kdo v brzké době posílí náš tým!
Pokud si Vás vybereme, dostanete se do stabilní společnosti, která plní své závazky. Stanete se srdcem naší společnosti a budete mít přímý vliv na naše další úspěchy. Po počátečním zaškolení bude prostor jen a jen Váš. Nápadům na zlepšení nasloucháme a rádi Vás podpoříme v jejich realizaci. I když se jedná převážně o práci kancelářskou, budete mít občasně vypomoci i v terénu. Šikovných, pracovitých a ochotných lidí si velmi vážíme a dokážeme se o ně postarat.
Pokud Vás tato pozice láká, stiskněte tlačítko „odpovědět“, těšíme se na Vás!
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.