Práce: Administrativní pracovník Backoffice

lokalita: Brno zadavatel: Tarifomat, s.r.o. Odpovědět na inzerát

Společnost Tarifomat, s.r.o. je první nezávislý srovnávač mobilních tarifů na českém trhu, kde působí již od roku 2012. Díky prozákaznickému přístupu a portfoliu výhodných nabídek jsme se svými více než 300 000 spokojenými zákazníky naprostou jedničkou ve svém oboru!

Společnost Tarifomat patří do jedné z nejúspěšnějších a největších českých internetových firem NetBrokers Holding, a.s. Jsme dominantním hráčem v telekomunikacích, mobilním marketingu a finančních produktech. Pro naše zákazníky jsme uzavřeli přes 1 milion smluv, díky kterým mají výhodnější volání, pojištění a levnější energie. To se nám podařilo i díky týmu 400 lidí, kteří s námi pracují v nejmodernějších kancelářích v centru Brna, Prahy a Bratislavy.

Naši zákazníci si prostřednictvím kalkulačky mobilních tarifů na webových stránkách srovnají nabídky tarifů různých operátorů a my jim následně poradíme, kterou z nabídek využít a jak ušetřit. Naši prodejci nevolají na studené kontakty, zákazníky kontaktují na základě jejich projeveného zájmu či žádosti o telefonický kontakt. Tuto službu hodnotí naši zákazníci i zaměstnanci velmi pozitivně.

Pojďte se přidat k firmě, která si je vědoma toho, že její zaměstnanci jsou tou největší hodnotou. Kromě moderního a krásného pracovního prostředí máme i další benefity, kterými zajišťujeme špičkový servis pro zaměstnance – odborné zaškolení, kvalitní materiály a tréninkovou podporu.

Nabízíme uplatnění jak pro pracovníky s praxí, tak pro ambiciózní absolventy, kteří chtějí rychle kariérně vyrůst a mít nadstandardní příjmy. Dle dlouhodobého srovnání je společnost Tarifomat nejlépe odměňujícím zaměstnavatelem v oblasti zákaznického servisu v Brně.

Neváhejte se zasláním životopisu. Přesvědčte se sami, že i práce může být zábavou a že poctivou prací se dají vydělat nadstandardní peníze. Staňte se ještě dnes součástí skvělého týmu, který mění tvář trhu s mobilními tarify v České republice!

Těšíme se na Vás.

POŽADUJEME:

Minimálně SOU, SŠ
Práci ve směnném provozu
Znalost systémů Siebel, Claudie výhodou, ne však podmínkou
Výborná práce s PC
Schopnost samostatné práce
Zodpovědnost
Orientaci na zákazníka
Komunikativnost
Aktivní přístup k zadaným úkolům

NÁPLŇ PRÁCE:

Administrativní činnost spojená s dokončováním objednávek a tvorbou reportů
Telefonická a e-mailová komunikace se stávajícími zákazníky naší společnosti
Spolupráce s ostatními odděleními společnosti
Zpracovávání objednávek v interním systému společnosti a práce v interních systémech našich partnerů

NABÍZÍME:

Práci na HPP na dobu neurčitou
Firemní akce a benefity
Motivační finanční ohodnocení
Plně hrazené neomezené volání
Odměna za doporučení nového zaměstnance 6.000 Kč
Přátelský a dynamický tým spolupracovníků
Kanceláře v centru Brna s výbornou dostupností
Možnost pracovat pro významnou společnost, která se stala největším distributorem služeb mobilního volání a internetu v ČR!
Nástup ihned nebo dohodou

Nehodí se ti tato pracovní nabídka? Doporuč ji přátelům!

Informace o pozici

Lokalita

Brno

Pracovní poměr

Pracovní smlouva

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Délka prac. poměru

na dobu neurčitou

Typ úvazku

Plný úvazek

Mzda

20.000 – 30.000 Kč

Kontaktní osoba

Tarifomat

Máte zájem o tuto nabídku? Odpovědět na inzerát

Chcete mít aktuální nabídky práce a brigád ve vaši lokalitě jako první? Vložte váš email:

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním
osobních údajů dle obchodních podmínek.

×