Asistentka – práce v backoffice

Pracovní poměr práce na plný úvazek
Lokalita Brno
Firma ManpowerGroup s.r.o.
Kontakt Sára Nechutová, zobrazit tel. číslo

Do české společnosti, která se zaměřuje na pomoc podnikatelům s jejich startupy a projekty v rámci České republiky a postupně také v zahraničí, hledáme nového kolegu nebo kolegyni na pozici asistenta/asistentky.

Vzhledem k tomu, že tato společnost neustále roste a daří se jí, tak je tu možnost posílit administrativní tým na různých odděleních – jaké jsou zde možnosti můžeme probrat například po telefonu či e-mailem.

Popis pozice:

A jaká bude Vaše náplň práce?

  • Především budete komunikovat s klienty (telefonicky, emailem či na osobních schůzkách)
  • Budete pomáhat s organizací kalendáře Vašemu nadřízenému
  • Budete jezdit na schůzky
  • Budete dělat zápisy z porad
  • Postaráte se o základní pochůzky po úřadech
  • A týkat se Vás bude i administrativní práce (pomoc s projekty, reportingem, apod.)

Profil kandidáta:

Jak si Vás představujeme?

  • Důležité je pro nás příjemné reprezentativní vystupování
  • Měl/a byste se domluvit anglicky
  • Ovládáte práci na PC (MS Office, Google Drive)
  • Jste aktivním řidičem/řidičkou skupiny B
  • Umíte psát všemi deseti, nebo alespoň velmi rychle
  • A Vaší velkou výhodou bude předchozí praxe na obdobné pozici

Nabízíme:

A co Vám můžeme nabídnout my?

  • Především zázemí stabilní společnosti a práci ve fajn kolektivu
  • Dostanete PC, telefon a budou Vám plně k dispozici naše kancelářské prostory
  • ActivePass + karta
  • Stravenky
  • 5 týdnů dovolené
  • Školení a vzdělávací kurzy
  • Teambuildingy

Zaujala Vás tato výzva? Tak na nic nečekejte a zašlete mi Váš strukturovaný životopis v českém jazyce prostřednictvím odpovědního formuláře nebo přímo na e-mail: e-mail přes odpovědní formulář. Budu se těšit na Váš kontakt!

Máte zájem o tuto nabídku?

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2021 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena