- Plný úvazek
Do našeho týmu hledáme kolegu/kolegyni na pozici Administrativní asistent/ka. Čeká Vás zajímavá a rozmanitá práce v oblasti výroby a prodeje doplňků stravy.
Náplň práce:
- 1. kompletní administrativní podpora kanceláře
- 2. zajištění chodu kanceláře
- 3. zpracování a příprava podkladů pro účetní
- 4. evidence pokladny
- 5. správa objednávek
- 6. komunikace se zákazníky (zodpovídat na dotazy na zákaznické podpoře, reklamace…)
- 7. přidávání obsahu na web
Pracovní doba 8:00 – 16:30 hodin.
Pokud Vás naše nabídka zaujala, pošlete nám svůj živototopis.
Požadavky
- čeština na perfektní úrovni
- aktivní znalost MS Office (Google Drive výhodou)
- zkušenosti výhodou
- „zdravý selský rozum“, aktivní přístup ke svěřeným úkolům, výborné komunikační schopnosti a sociální dovednosti.
Nabízíme: firemní akce, zaměstnanecké slevy na sortiment, slevy na nákup u partnerů
Kontakt: e-mailem



