- 50 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek
Odbornost, zkušenost a praxe spol. MIKUPEX TRADE s.r.o. je postavena na více než 25ti leté kontinuální praxi na trhu práce v ČR. Našim klientům můžeme velmi účinně pomoci s jejich personálními potřebami, pomáháme jim nalézt pracovníky od nekvalifikovaných výrobních dělníků až po jejich TOP management.
Profil firmy:
Naším klientem je velmi solidní a stabilní společnost, která se zabývá prodejem a částečně i výrobou komponentů dveří (cylindrické vložky, visací zámky, dveřní kování atd).
Pro posílení svého týmu hledá v tuto chvíli vhodné kandidáty na pozici asistent/ka / referent/ka.
- správa a aktualizace firemních dat
- běžná související administrativa v kanceláři
- min. SŠ vzdělání
- praxi v administrativě - výhodou
- příjemné, aktivní a slušné vystupování
- pracovní znalost AJ - výhodou
- dobrou znalost práce na PC Office - velkou výhodou
- pracovitost, spolehlivost, schopnost samostatné práce, týmovost
- nástup možný IHNED, dle dohody s kandidátem
- pracovní poměr na plný pracovní úvazek u společnosti s pracovištěm v Praze - Horních Počernicích (areál Bigbox)
- pracovní poměr na dobu neurčitou
- příjemný a slušný pracovní tým
- nástupní mzdu 37 000 Kč, po zapracování 39 000 Kč
- pracovní doba PO, ÚT, ČT - 7:30 - 16:00
- pracovní doba ST - 7:30 - 17:00
- pracovní doba PÁ - 7:30 - 15:00
- stravenky, vánoční odměny, 2 dny sick days
- možnost osobního a profesního rozvoje
- nástup možný IHNED, dle dohody s kandidátem
Váš životopis, prosíme, zasílejte kliknutím na odpovědní tlačítko u inzerátu. Prosíme rovněž o uvedení telefonického spojení na Vás (mobil).
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?