- 26 000 – 32 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro cizince

Odbornost, zkušenost a praxe spol. MIKUPEX TRADE s.r.o. je postavena na více než 25ti leté kontinuální praxi na trhu práce v ČR. Našim klientům můžeme velmi účinně pomoci s jejich personálními potřebami, pomáháme jim nalézt pracovníky od nekvalifikovaných výrobních dělníků až po jejich TOP management.
Profil firmy:
Naším klientem je velmi solidní a stabilní společnost, která se zabývá prodejem a částečně i výrobou komponentů dveří (cylindrické vložky, visací zámky, dveřní kování atd).
Pro posílení svého týmu hledá v tuto chvíli vhodné kandidáty na pozici asistent/ka / referent/ka.
- správa a aktualizace firemních dat
- běžná související administrativa v kanceláři
- min. SŠ vzdělání
- praxi v administrativě - výhodou
- příjemné, aktivní a slušné vystupování
- pracovní znalost AJ - výhodou
- dobrou znalost práce na PC Office - velkou výhodou
- pracovitost, spolehlivost, schopnost samostatné práce, týmovost
- nástup možný IHNED, dle dohody s kandidátem
- pracovní poměr na plný pracovní úvazek u společnosti s pracovištěm v Praze - Horních Počernicích (areál Bigbox)
- pracovní poměr na dobu neurčitou
- příjemný a slušný pracovní tým
- nástupní mzdu 37 000 Kč, po zapracování 39 000 Kč
- pracovní doba PO, ÚT, ČT - 7:30 - 16:00
- pracovní doba ST - 7:30 - 17:00
- pracovní doba PÁ - 7:30 - 15:00
- stravenky, vánoční odměny, 2 dny sick days
- možnost osobního a profesního rozvoje
- nástup možný IHNED, dle dohody s kandidátem
Váš životopis, prosíme, zasílejte kliknutím na odpovědní tlačítko u inzerátu. Prosíme rovněž o uvedení telefonického spojení na Vás (mobil).

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.