- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro seniory
Firma OBRETA je jedna z nejvýznamnějších firem v oblasti obalů v ČR s tradicí od roku 1992 s hlavním zaměřením na zásobování jednotlivých obchodů, řetězců, potravinářských výroben a provozů výrobních podniků a organizací obalovým materiálem v celé škále materiálů, barev a provedení.
Nyní hledáme do našeho týmu novou posilu na pozici Obchodní manažer/ka.
CO bude Vaší prací?
• Vyhledávání zákazníků nových, přehled nad zakázkou od A do Z a následná péče o portfolio zákazníků
• Spolupráce se zákazníky jak po telefonu, tak i obchodní schůzky po celé ČR
• Tvorba cenových nabídek a řešení specifických požadavků zákazníků
• Spolehlivost, komunikační schopnosti, cílevědomost
• Řidičský průkaz skupiny B s praxí
• Znalost práce s PC, MS Office
• Zkušenost s obchodem výhodou
• Zázemí v rodinné rostoucí společnosti patřící mezi největší v republice
• Možnost osobního růstu, odpovědnou a důležitou pozici ve společnosti, seriózní přístup
• Služební automobil k firemním účelům, k soukromým dle dohody, notebook, mobil
• Nástup ihned/dohodou
• Smlouva na HPP/spolupráce na živnost
• Nákup sortimentu firmy za výhodné ceny
• Pružná pracovní doba (po-pá)
• Nadstandartní platové ohodnocení – nástupní fixní plat 30 000Kč + flexibilní složka dle výsledků
• Stravenky, diety samozřejmostí, oblíbené akce (vánoční večírek apod.) v průběhu roku
Těšíme se na Vaše životopisy.
Brzy Vám odpovíme a rádi se s Vámi osobně setkáme.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?