- 30 000 – 59 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Chcete budovat kariéru v silné české firmě a stát se klíčovou součástí nákupního týmu? Baví vás administrativa a pečlivá organizace? Domluvíte se anglicky a máte chuť učit se a růst? Pak nám zašlete svůj životopis!
Pro významného klienta hledáme posilu do týmu na pozici:
REFERENT/KA NÁKUPU S AJ (33.000 - 37.000 Kč)
* Podpora nákupního oddělení v administrativních procesech
* Příprava a koordinace poptávkových řízení, včetně smluvních podkladů
* Jednání s dodavateli a interními zákazníky
* Zpracování reportů a analýz
* SŠ/VŠ vzdělání
* Anglický jazyk na pokročilé úrovni
* Alespoň základní zkušenost s přípravou smluv
* Schopnost vyjednávat, organizovat a komunikovat
* Analytické myšlení a smysl pro detail
* Uživatelskou znalost MS Office
* Zkrácenou a flexibilní pracovní dobu
* Možnost home officů
* 25 dnů řádné dovolené
* Příspěvek na stravování
* Příspěvek na penzijní pojištění/po zapracování
* Teambuildingové akce
* Finanční bonusy (za doporučení, za dárování krve, aj.)
* Možnost výhodného mobilního tarifu i pro rodinu
* Cafeterii
* Místo výkonu práce: Ústí nad Labem
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?