
PPL CZ s.r.o.
Asistent/ka provozního ředitele a jeho týmu
O nás

PPL CZ patří mezi nejvýznamnější přepravce zásilek na českém trhu už od roku 1995. Kromě doručování pro firmy a podnikatele nabízí řešení i pro soukromé osoby se službou Balík pro tebe. PPL CZ se specializuje na balíkovou přepravu nejen po ČR, ale i do celé Evropy. Zaměstnává přes 1000 pracovníků a 2000 řidičů, kteří doručí desítky milionů zásilek ročně.
Přidej se k našemu OPS týmu a pomoz nám držet provoz pod kontrolou – s úsměvem a přehledem!
Co tě na této roli čeká?
- Podpora provozního ředitele – organizace kalendáře, domlouvání schůzek a trochu kouzlení s time managementem.
- Administrativa, ale ne nudná – zápisy z porad, příprava podkladů, vzdálená pomoc třeba i na cestách.
- Koordinace úkolů pro celý centrální OPS tým – hlídání termínů, připomínání, přehledná evidence.
- Komunikace s regionálními manažery – dotazníky, průzkumy, tabulky… prostě všechno, co pomáhá držet informace pohromadě.
- Příprava podkladů pro globální tým a komunikace s centrálou v angličtině – budeš klíčovým článkem, který informace srozumitelně a včas zpracuje.
Jakou osobnost hledáme?
- Někoho, kdo má rád pořádek v úkolech a dokáže pomoci druhým v tom samém.
- Člověka, který nezpanikaří, když se toho sejde víc – naopak si umí stanovit priority a řešit věci postupně.
- Komunikátora, který dokáže jednat s kolegy i manažery s respektem a otevřeností.
- Spolehlivého parťáka/čku, který/á dotáhne úkol do konce a umí se samostatně rozhodnout.
- A taky někoho, kdo má chuť se zapojit do týmu, pomáhat a hledat řešení.
Jaký/á bys měl/a být?
- Umíte si skvěle poradit s PowerPointem a Excelem.
- Dobrá a komunikativní znalost angličtiny – budeš ji potřebovat při přípravě podkladů i komunikaci s globálním týmem.
- Máš organizační talent a hlavu plnou nápadů, jak věci zjednodušit a zpřehlednit.
- Komunikace ti jde – s manažery i s kolegy v týmu.
- Spolehlivost a samostatnost jsou pro tebe samozřejmost.
Proč se k nám přidat?
- Budeš mít důležitou roli – usnadníš práci vedení i celému týmu.
- Zapojíš se i do komunikace s globálním týmem – poznáš mezinárodní prostředí.
- Uvidíš do strategických úkolů a projektů.
- Žádná rutina – každý den je trochu jiný.
- Přátelský tým, který si pomáhá.
- Zázemí stabilní firmy a možnost se dál rozvíjet.
Co za to od nás ještě dostaneš?
- Možnost profesního rozvoje a kariérního růstu ve skupině DHL Group;
- 13. mzdu;
- každoroční valorizaci mzdy;
- až 7 dní benefitního volna MyDAY;
- e-stravenky v hodnotě 150 Kč s možností navýšení (55 % hradí zaměstnavatel, 45 % doplácí zaměstnanec);
- benefitní systém Pluxee Cafeteria, kam zaměstnancům přidáváme další benefity;
- vzdělávací kurzy a školení, včetně příspěvku na jazykové vzdělávání;
- věrnostní bonus po odpracovaných letech;
- zvýhodněné nabídky našich partnerů (Shell karta, Makro karta, zvýhodněná MultiSport karta, Alza benefit, výhodný tarif od O2 a T-Mobile, ad.);
- možnost nákupu akcií DHL Group se slevou, a podílet se tak na úspěchu společnosti;
- firemní akce a další.
Doplňující informace:
Nástup: Ideálně co nejdříve
Místo pracoviště: K Borovému 99, Říčany - Jažlovice
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Benefity
- Dovolená navíc
- Firemní akce
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Vzdělávací kurzy
- Zaměstnanecké akcie
- Kafetérie
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na vzdělávání