- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Máš trpělivost? Rád posouváš druhé a předáváš jim vlastní zkušenosti a znalosti? Dokážeš být vzorem a oporou naším zaměstnanců?
Hledáme kandidáta, který se nebojí být zodpovědný za školení a rozvoj dvou obchodních týmů a oddělení back office. Nemusíš se bát, nejsme žádné call centrum a naše hovory nejsou podle předem stanovených call skriptů.
Máš pocit, že splňuješ naše očekávání? Pak hledáme právě Tebe do našeho hypertýmu :)
Co bude Tvojí náplní práce?
Zodpovědnost za školení nových zaměstnanců, jejich následného profesního i osobního rozvoje a vedení zpětných vazeb.
Motivace, trénování, koučování našich zaměstnanců a náslechy jejich hovorů.
Budeš zodpovědný za motivaci a řízení Specialisty hodnocení kvality.
Mimo dva obchodní týmy – našeho portálu HyperSlevy a prodejců internetové reklamy budeš zodpovídat také za oddělení zákaznické podpory.
Úzká spolupráce s našimi teamleadery – budeš jejich pravou rukou. :)
Můžeš využívat nejen soutěže, ale i další motivační nástroje.
Monitoring a analýza obchodních výsledků a výkonů svěřených týmů – případné nastavování akčních kroků ve spolupráci s teamleadery.
Administrativa obchodního oddělení.
Reporting.
Co od Tebe požadujeme?
SŠ vzdělání.
Prokazatelná praxe v obchodě na obdobné pozici – podmínkou. :)
Velmi dobrá znalost obchodních technik.
Zkušenosti se školením obchodních a prodejních dovedností.
Pozitivní a energickou osobnost.
Schopnost rychle se zorientovat v daném oboru.
Tah na branku, důslednost, obchodního a týmového ducha.
Co Ti můžeme nabídnout?
Práci v přátelském kolektivu a příjemném, moderním pracovním prostředí na Praze 4 s terasu a relax zónu.
Motivační finanční ohodnocení – fixní plat a motivačně nastavené bonusy, svoji mzdu si můžeš významně ovlivnit.
Možnost kariérního růstu – prací trenéra u nás nekončíš, pokud se budeš chtít posouvat dále, tak jenom dobře, rádi Tě v tom podpoříme.
Poutavý balíček zaměstnaneckých výhod v podobě „cafeterie“ – gastro, wellness, víkendové pobyty, vstupenky do divadla apod…)
Příležitost podílet se na nových projektech – neustále něco tvoříme a vyvíjíme, nikdy nestojíme na jednom místě.
Nástup v prosinci. :)
V případě zájmu o tuto pozici zasílejte Vaše CV, vybrané uchazeče budeme kontaktovat.
Přidej se mezi nás.
Tým HyperMedia a.s.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.