- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro studenty
Máš trpělivost? Rád posouváš druhé a předáváš jim vlastní zkušenosti a znalosti? Dokážeš být vzorem a oporou naším zaměstnanců?
Hledáme kandidáta, který se nebojí být zodpovědný za školení a rozvoj dvou obchodních týmů a oddělení back office. Nemusíš se bát, nejsme žádné call centrum a naše hovory nejsou podle předem stanovených call skriptů.
Máš pocit, že splňuješ naše očekávání? Pak hledáme právě Tebe do našeho hypertýmu :)
Co bude Tvojí náplní práce?
Zodpovědnost za školení nových zaměstnanců, jejich následného profesního i osobního rozvoje a vedení zpětných vazeb.
Motivace, trénování, koučování našich zaměstnanců a náslechy jejich hovorů.
Budeš zodpovědný za motivaci a řízení Specialisty hodnocení kvality.
Mimo dva obchodní týmy – našeho portálu HyperSlevy a prodejců internetové reklamy budeš zodpovídat také za oddělení zákaznické podpory.
Úzká spolupráce s našimi teamleadery – budeš jejich pravou rukou. :)
Můžeš využívat nejen soutěže, ale i další motivační nástroje.
Monitoring a analýza obchodních výsledků a výkonů svěřených týmů – případné nastavování akčních kroků ve spolupráci s teamleadery.
Administrativa obchodního oddělení.
Reporting.
Co od Tebe požadujeme?
SŠ vzdělání.
Prokazatelná praxe v obchodě na obdobné pozici – podmínkou. :)
Velmi dobrá znalost obchodních technik.
Zkušenosti se školením obchodních a prodejních dovedností.
Pozitivní a energickou osobnost.
Schopnost rychle se zorientovat v daném oboru.
Tah na branku, důslednost, obchodního a týmového ducha.
Co Ti můžeme nabídnout?
Práci v přátelském kolektivu a příjemném, moderním pracovním prostředí na Praze 4 s terasu a relax zónu.
Motivační finanční ohodnocení – fixní plat a motivačně nastavené bonusy, svoji mzdu si můžeš významně ovlivnit.
Možnost kariérního růstu – prací trenéra u nás nekončíš, pokud se budeš chtít posouvat dále, tak jenom dobře, rádi Tě v tom podpoříme.
Poutavý balíček zaměstnaneckých výhod v podobě „cafeterie“ – gastro, wellness, víkendové pobyty, vstupenky do divadla apod…)
Příležitost podílet se na nových projektech – neustále něco tvoříme a vyvíjíme, nikdy nestojíme na jednom místě.
Nástup v prosinci. :)
V případě zájmu o tuto pozici zasílejte Vaše CV, vybrané uchazeče budeme kontaktovat.
Přidej se mezi nás.
Tým HyperMedia a.s.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?