- Plný úvazek

Grafton Recruitment s.r.o.
Administrativní koordinátor/ka zakázek
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Máte rádi administrativu a rádi koordinujete jiné? Chcete být oporou pro vaše kolegy? Jste aktivní a mluvíte německy a anglicky? Dejte o sobě vědět a napište nám.
Vaším úkolem bude:
- denní komunikace s interními zákazníky
- koordinace činností s ostatními interními odděleními
- administrativní činnost
- administrativní podpora manažera oddělení
- reporting
POŽADAVKY:
Kandidát by měl splňovat následující požadavky:
- SŠ/VŠ vzdělání
- schopnost samostatně řešit náročné úkoly bez podpory vedení
- výborná znalost německého jazyka (kontakt s managementem a zahraničními partnery)
- zkušenosti z výrobní nebo logistické společnosti velkou výhodou
- dobrá práce na PC
BENEFITY:
- 13. plat
- výkonnostní bonusy
- společné firemní akce
- penzijní nebo životní připojištění
- dotované stravování
- jazykové a profesní kurzy