Referent/ka oddělení právního a kancelář tajemníka - VZ

Žižkov, Praha

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Městská část Praha 3 hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Pokročilý B2)
Minimální vzdělání
Vysokoškolské / universitní
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou
Vhodné také pro

Popis

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení
 
Městská část Praha 3, Úřad městské části zastoupená tajemnicí Úřadu městské části vyhlašuje dne 4. 12. 2023 výběrové řízení na obsazení pracovního místa

referent/ka oddělení právního a kancelář tajemníka odboru kancelář úřadu (veřejné zakázky)
 
s místem výkonu práce Praha 3, v platové třídě 11 (v rozmezí od 25 280,--Kč až 37 170,--Kč podle započitatelné praxe), v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě; s možností postupného přiznání osobního příplatku dle ustanovení § 131 zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce. Osobní příplatek může být přiznán v rozmezí od 5 000,--Kč do 21 000,--Kč. Nástup dohodou.
 
Požadavky dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů:
-          fyzická osoba, která dosáhla min. 18 let věku 

-          občan ČR (nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR – nutnost ovládat český jazyk)

-          způsobilost k právním úkonům

-          bezúhonnost

Další požadavky

požadované vzdělání: vysokoškolské vzdělání v oboru právo a právní věda výhodou, případně vyšší odborné nebo středoškolské vzdělání s využitím § 3 odst. 3 a 4 NV 341/2017,

požadovaná praxe: praxe ve veřejné správě vítána,

požadované znalosti: znalost zákona č. 131/2000 Sb., o hlavním městě Praze, zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník,

další dovednosti, schopnosti: práce na PC, analytické myšlení, výborné komunikační schopnosti v písemném i mluveném projevu.

Hlavní náplň práce
realizace veřejných zakázek.

Nabízíme
pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days, Ticket restaurant (150,--Kč/den), Ticket Benefits (až 500,--Kč/měsíc), příspěvek na penzijní připojištění (doplňkové penzijní spoření) nebo na životní pojištění, příspěvek na MHD, služební telefon, možnost home office.

Forma přihlášek a ostatních dokumentů potřebných k výběrovému řízení dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků:

1) Elektronická podoba

a) Přihlášku lze do výběrového řízení zaslat prostřednictvím datové schránky - eqkbt8g. Veškeré požadované dokumenty (viz. – listinná podoba) musí být autorizovaně konvertovány, více zde:  Autorizovaná konverze dokumentů - Česká pošta (ceskaposta.cz).

Pokud Vám byl výpis z evidence Rejstříku trestů zaslán do Vaší datové schránky, je třeba přiložit rovněž potvrzení, resp. průvodní dopis odesílajícího kontaktního místa (CzechPOINT@home).

b) Přihlášku lze do výběrového řízení zaslat prostřednictvím emailové korespondence pouze v případě, že je opatřena uznávaným elektronickým podpisem. Požadované přílohy musí být autorizovaně konvertovány, či doloženy v listinné podobě.

2) Listinná podoba

Přihlášku lze do výběrového řízení zaslat prostřednictvím služeb České pošty, či osobně doručit do Podatelny městské části Praha 3 na adresu Havlíčkovo náměstí 700/9, Praha 3.

Uchazeč podá k územnímu samosprávnému celku písemnou přihlášku (https://www.praha3.cz/potrebuji-zaridit/formulare/oddeleni-personalni-prace-a-mezd), která musí obsahovat tyto náležitosti:

-           jméno, příjmení a titul uchazeče,

-           datum a místo narození,

-           státní příslušnost,

-           místo trvalého pobytu,

-          číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu,

 jde-li o cizího státního občana,

-           datum a podpis uchazeče.

K přihlášce je třeba doložit:

-           životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných             znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,

 -          výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,

 -          ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,

Obálku označte slovy: „Výběrové řízení – referent oddělení právního a kancelář tajemníka“

Nabídky zasílejte nejpozději do 28. 12. 2023. Přihlášky, které budou podány po tomto datu, nejsou do výběrového řízení zařazeny.

 

Informace: Bc. Lenka Jelínková, referentka oddělení personální práce a mezd

Telefon zobrazit tel. číslo


Mgr. Bc. Martina Trochová

tajemnice Úřadu městské části

 

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.
 

Benefity

  • Sickdays
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření a pojištění
  • Příspěvek na vzdělávání

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Ředitelství silnic a dálnic s. p. | Ředitelství silnic a dálnic s… | Nusle, Praha Nusle, Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. listopadu
Školní jídelny Praha 10, příspěvková organizace | Školní jídelny Praha 10,… | Vršovice, Praha Vršovice, Praha
  • 28 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 12. listopadu
Katastrální úřad pro Pardubický kraj | Katastrální úřad pro… | Svitavy Svitavy
  • od 27 650 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 15. listopadu
Správa a údržba silnic Pardubického kraje | Správa a údržba silnic… | Pardubice Pardubice
  • 35 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 5. dubna
Katastrální úřad pro Karlovarský kraj | Katastrální úřad pro… | Cheb Cheb
  • 23 110 – 33 220 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 22. srpna
Město Jindřichův Hradec | Město Jindřichův Hradec | Jindřichův Hradec Jindřichův Hradec
  • 25 000 – 37 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 7. prosince
Probační a mediační služba | Probační a mediační služba | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 12. července
ACE Trade spol. s r.o. | ACE Trade spol. s r.o. | Hnátnice Hnátnice
  • 40 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 1. ledna
soft palm z. s. | soft palm z. s. | Praha Praha
  • 30 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 1. ledna
MAC´s MEDICAL CEE, s.r.o. | MAC´s MEDICAL CEE, s.r.o. | Brno Brno
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 1. ledna
FEROSTAR s.r.o. | FEROSTAR s.r.o. | Křižanov, Žďár nad Sázavou Křižanov, Žďár nad Sázavou
  • 20 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 1. ledna
Základní škola a Mateřská škola Staré Křečany, okres Děčín, příspěvková organizace | Základní škola a Mateřská… | Staré Křečany Staré Křečany
  • od 33 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 4. prosince
ACE Trade spol. s r.o. | ACE Trade spol. s r.o. | Hnátnice Hnátnice
  • 35 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 1. ledna
Labit a.s. | Labit a.s. | Michle, Praha Michle, Praha
  • 35 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 1. ledna
ACE Trade spol. s r.o. | ACE Trade spol. s r.o. | Hnátnice Hnátnice
  • 30 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 1. ledna
VTP - MONTÁŽE A OPRAVY, spol. s r.o. | VTP - MONTÁŽE A OPRAVY, spol.… | Teplice Teplice
  • 23 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 1. ledna

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Ředitelství silnic a dálnic s. p., Středočeská centrála cestovního ruchu, příspěvková organizace, OBIS s.r.o., Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra, Policejní prezidium České republiky, Institut klinické a experimentální medicíny, Ministerstvo práce a sociálních věcí, Městská část Praha 3, HLAVNÍ MĚSTO PRAHA, NADĚJE, Školní jídelny Praha 10, příspěvková organizace

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Fakturant / Fakturantka, Office manager, Referent / Referentka, Vedoucí týmu / Team leader, Řidič / Řidička, Skladník / Skladnice, Ekonom / Ekonomka, Účetní, Manažer / manažerka v gastronomii, Provozní / F&B Manager, Analytik / analytička IT, Konzultant / konzultantka IT, Specialista / specialistka IT, Správce / správkyně IT, Technik / technička IT, Tester, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Stavební technik / technička, Odborný pracovník / pracovnice, Sociální pracovník / pracovnice, Projektový / projektová manažerka, Ředitel / ředitelka auditu, Veterinární lékař / lékařka, Celník / Celnice, Policista / Policistka, Voják / Vojákyně, Kurátor / Kurátorka, Specialista / specialistka státní správy, Úředník / Úřednice, Vedoucí pracovník / pracovnice, Support IT, Finanční účetní, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Michle, Praha, Staré Město, Praha, Praha, Kamýk, Praha, Holešovice, Praha, Krč, Praha, Karlín, Praha, Nové Město, Praha, Žižkov, Praha, Nusle, Praha, Vršovice, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

auto