Volné místo ve firmě Městská část Praha 3

Právník/právnička oddělení právního a kancelář tajemníka

Pracovní poměr práce na plný úvazek
Smluvní vztah jiný
Lokalita Praha  Žižkov, Praha
Firma Městská část Praha 3
Kategorie Státní správa a samospráva, Právní služby a soudnictví, Úředník / Úřednice, Právník / Právnička
Jazyk. znalosti Český jazyk (Pokročilý B2)
Délka prac. poměru na dobu neurčitou

O nás

Městská část Praha 3

Zabýváme se výkonem přenesené působnosti státní správy a samosprávy ve Strašnicích, Vysočanech, na Vinohradech a Žižkově. Máme na starosti provoz elektronické úřední desky. Také pořádáme kulturní a společenské akce.

Aktuálně nabízené pozice od stejné společnosti:

Městská část Praha 3

O nás

Městská část Praha 3, územně samosprávný celek.

Popis

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení
 
Městská část Praha 3, Úřad městské části zastoupená tajemníkem Úřadu městské části

vyhlašuje dne 17. 5. 2023 výběrové řízení na obsazení pracovního místa
 
právník/právnička oddělení právního a kancelář tajemníka odboru kancelář úřadu
 
s místem výkonu práce Praha 3, v platové třídě 11 (v rozmezí od 25 280,--Kč až 37 170,--Kč podle započitatelné praxe), v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě; s možností postupného přiznání osobního příplatku dle ustanovení § 131 zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce. Osobní příplatek může být přiznán až do výše 37 170,--Kč. Nástup dohodou.
 
Požadavky dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů:
-          fyzická osoba, která dosáhla min. 18 let věku 

-          občan ČR (nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR – nutnost ovládat český jazyk)

-          způsobilost k právním úkonům

-          bezúhonnost

 
Další požadavky

požadované vzdělání: vysokoškolské vzdělání v oboru právo a právní věda

požadovaná praxe: praxe ve veřejné správě vítána, na vedoucí pozici min. 2 roky,

požadované znalosti: znalost zákona č. 131/2000 Sb., o hlavním městě Praze, zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, Směrnice Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/680 (GDPR), zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník,

další dovednosti, schopnosti: práce na PC, analytické myšlení, organizační a řídící schopnosti, výborné komunikační schopnosti v písemném i mluveném projevu.

Nabízíme: pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days, Ticket restaurant (150,--Kč/den), Ticket Benefits (až 500,--Kč/měsíc), příspěvek na penzijní připojištění (doplňkové penzijní spoření) nebo na životní pojištění, příspěvek na MHD, služební telefon, možnost home office, možnost přidělení služebního bytu.

Forma přihlášek a ostatních dokumentů potřebných k výběrovému řízení dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků:

1) Elektronická podoba

a) Přihlášku lze do výběrového řízení zaslat prostřednictvím datové schránky - eqkbt8g. Veškeré požadované dokumenty (viz. – listinná podoba) musí být autorizovaně konvertovány, více zde:  Autorizovaná konverze dokumentů - Česká pošta (ceskaposta.cz).

Pokud Vám byl výpis z evidence Rejstříku trestů zaslán do Vaší datové schránky, je třeba přiložit rovněž potvrzení, resp. průvodní dopis odesílajícího kontaktního místa (CzechPOINT@home).

b) Přihlášku lze do výběrového řízení zaslat prostřednictvím emailové korespondence pouze v případě, že je opatřena uznávaným elektronickým podpisem. Požadované přílohy musí být autorizovaně konvertovány, či doloženy v listinné podobě.

2) Listinná podoba

Přihlášku lze do výběrového řízení zaslat prostřednictvím služeb České pošty, či osobně doručit do Podatelny městské části Praha 3 na adresu Havlíčkovo náměstí 700/9, Praha 3.

Uchazeč podá k územnímu samosprávnému celku písemnou přihlášku (https://www.praha3.cz/potrebuji-zaridit/formulare/oddeleni-personalni-prace-a-mezd), která musí obsahovat tyto náležitosti:

-           jméno, příjmení a titul uchazeče,

-           datum a místo narození,

-           státní příslušnost,

-           místo trvalého pobytu,

-          číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu,

 jde-li o cizího státního občana,

-           datum a podpis uchazeče.

K přihlášce je třeba doložit:

-           životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných  znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,

 -          výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,

 -          ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,

Obálku označte slovy: „Výběrové řízení – právník oddělení právního a kancelář tajemníka“

Nabídky zasílejte nejpozději do 5. 6. 2023. Přihlášky, které budou podány po tomto datu, nejsou do výběrového řízení zařazeny.

 

Informace: Bc. Petra Nýčová, vedoucí oddělení personální práce a mezd

Telefon zobrazit tel. číslo


Ing. Bc. Rudolf Zahradník

tajemník Úřadu městské části

 

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.
 

Benefity

  • Pružná pracovní doba Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...) Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na stravování Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na volný čas Příspěvek na volný čas
  • Příspěvek na spoření / pojištění Příspěvek na spoření / pojištění
  • Příspěvek na mobilní tarif Příspěvek na mobilní tarif
Zobrazit výpis pracovních nabídek
Při odesílání Vaší odpovědi jsme si všimli, že jste již na tuto pracovní nabídku v minulosti () reagoval/a.

Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

  • Staré Město, Praha
  • Národní divadlo
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné pro cizince
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Finanční bonusy / prémie
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Slevy na firemní zboží
  • Zvýhodněné půjčky
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na volný čas
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Příspěvek na dovolenou
  • Přátelské prostředí
  • ...
Zveřejněno: 26. dubna
Nutně vás hledají
  • Praha
  • Střední odborná škola Jarov
  • 32 000 – 42 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Závodní stravování
  • Občerstvení na pracovišti
  • Fitness na pracovišti
Zveřejněno: 25. dubna
  • Kamýk, Praha
  • Správa uprchlických zařízení…
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na vzdělávání
  • Příspěvek na mobilní tarif
  • Přátelské prostředí
  • Závodní stravování
  • Občerstvení na pracovišti
  • ...
Zveřejněno: 24. dubna
  • Nové Město, Praha
  • Úřad pro technickou normalizaci,…
  • 30 780 – 45 420 Kč
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Sickdays
  • Pružná pracovní doba
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Přátelské prostředí
Zveřejněno: 23. dubna
  • Černý Most, Praha
  • Městská část Praha 14
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro cizince
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
Zveřejněno: 22. dubna
  • Praha
  • OPTIMA RECRUITMENT EUROPE, s.r.o.
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
Zveřejněno: 22. dubna
  • Holešovice, Praha
  • Státní plavební správa
  • 25 280 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Sickdays
  • Pružná pracovní doba
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Přátelské prostředí
  • Parkoviště
Zveřejněno: 22. dubna
  • Holešovice, Praha
  • Státní plavební správa
  • 25 280 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Sickdays
  • Pružná pracovní doba
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Přátelské prostředí
  • Parkoviště
Zveřejněno: 22. dubna
  • Chrudim
  • Rehabilitace a regenerace RS, s.r.o.
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 14. června
  • Brno
  • I-Pack service, s.r.o.
  • 28 000 – 31 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro cizince
Zveřejněno: 14. června
  • Brno
  • FOR-LINE TOUR,s.r.o.
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
Zveřejněno: 14. června
  • Brno
  • RANOB s.r.o.
  • Zkrácený úvazek
  • Vhodné pro seniory
  • Vhodné pro zdravotně postižené
Zveřejněno: 14. června

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Národní divadlo, Probační a mediační služba, Ředitelství silnic a dálnic s. p., mBlue Czech, s.r.o., Městská část Praha 8, Mateřská škola, Praha 4, Jílovská 75, ProfesKontakt, s.r.o., Střední odborná škola Jarov, Městská část Praha 3, ManpowerGroup s.r.o., Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra, Ministerstvo práce a sociálních věcí, Generální finanční ředitelství, Ústav pro studium totalitních režimů, Úřad pro technickou normalizaci, metrologii a státní zkušebnictví, CRI ameba.eu, s.r.o., Městská část Praha 14, MMC - Moravia Marketing Company, s.r.o., DEBT SOLUTIONS s.r.o., OPTIMA RECRUITMENT EUROPE, s.r.o., HR Direct s.r.o., Státní plavební správa

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Referent / Referentka, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Dispečer / Dispečerka, Kapitán / Kapitánka, Koordinátor / Koordinátorka, Logistik / Logistička, Řidič / Řidička, Skladník / Skladnice, Specialista / specialistka plánování, Instalatér a topenář / Instalatérka a topenářka, Údržbář / Údržbářka, Mistr / Mistrová, Odhadce / Odhadkyně, Projektant / Projektantka, Rozpočtář / Rozpočtářka, Stavební technik / technička, Odborný pracovník / pracovnice, Sociální pracovník / pracovnice, Školní zaměstnanec / zaměstnankyně, Učitel, Pedagog / Učitelka, Pedagožka, Vzdělávací specialista / specialistka, Elektrotechnik / Elektrotechnička, Elektrospecialista / Elektrospecialistka, Celník / Celnice, Kurátor / Kurátorka, Specialista / specialistka státní správy, Úředník / Úřednice, Vedoucí pracovník / pracovnice, Právník / Právnička, Právní specialista / specialistka, Právní úředník / úřednice, Elektrikář / Elektrikářka, Servisní technik / technička, Administrátor / Administrátorka veřejných zakázek

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha 1 - Staré Město, Praha 10 - Vršovice, Praha 10 - Záběhlice, Praha 8 - Libeň, Praha 3 - Žižkov, Praha 4 - Kamýk, Praha 9 - Hrdlořezy, Praha 7 - Holešovice, Praha 4 - Krč, Praha 1 - Nové Město, Praha 9 - Černý Most, Praha 2 - Vinohrady

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Znáte všechny podmínky konkurenční doložky?

Znáte všechny podmínky konkurenční doložky?

Pojďte zjistit vše o konkurenční doložce. Jaké podmínky musí být v konkurenční doložce uvedeny, jaká je minimální částka, kterou vám zaměstnavatel musí měsíčně vyplácet, za jakých podmínek můžete od konkurenční doložky odstoupit a mnohem více. Konkurenční doložka vzor je vás k dispozici zdarma.

Motivační dopis, který zaujme, a jeho vzor

Motivační dopis, který zaujme, a jeho vzor

Ukážeme si, jak psát motivační dopis k životopisu, který zaujme, a pomůže vám k osobnímu setkání u vysněného zaměstnavatele. Jaká má být u motivačního dopisu struktura? Zjistíte, jaký je rozdíl mezi motivačním a průvodním dopisem. Kdy stačí průvodní dopis, kdy musíte napsat dopis motivační?

Co s sebou na úřad práce? Jaké vzít dokumenty

Co s sebou na úřad práce? Jaké vzít dokumenty

Povíme si, jaké formuláře můžete vyplnit v klidu doma a elektronicky na úřad práce poslat, nebo přinést osobně vytištěné. Pro zaměstnance, absolventy i OSVČ máme seznam dokumentů, které je nutné s sebou na úřad práce pro registraci přinést.

Top 20 ATS systémů, které hýbou HR

Top 20 ATS systémů, které hýbou HR

Systémů pro podporu náborů, takzvaných ATS (anglická zkratka “Applicant Tracking System”), či jim podobných, najdete na současném trhu nepřeberné množství. Všechny tyto softwary spojuje společný cíl - vylepšit administrativní a náborové procesy ve firmách tak, aby byly rychlé, efektivní a ušetřily personalistům čas. Jak vybrat ten, který bude nejvíce vyhovovat požadavkům vaší firmy vám v tomto článku sice neporadíme, ale najdete v něm praktický přehled nejznámějších náborových aplikací či softwarů, který aktuálně trh nabízí.

Jak požádat zaměstnavatele o studijní volno

Jak požádat zaměstnavatele o studijní volno

Víte, že nárok na studijní volno ze zákona nemáte? Zákoník práce studijní volno nezaručuje. Vždy musíte mít souhlas svého zaměstnavatele. Zjistěte, jak správně zaměstnavatele požádat o studijní volno. Přidáme i tipy, jak postupovat, když chcete studovat obor, který není v souladu s oborem vašeho zaměstnavatele.

Poznáte signály, že je čas na změnu zaměstnání? Poradíme, jak práci změnit

Poznáte signály, že je čas na změnu zaměstnání? Poradíme, jak práci změnit

Občas nás v práci něco naštve, ale co když nás něco nebo někdo v práci štve pořád? Ukážeme si hlavní signály, kdy je vhodný čas změnit práci. Jak na změnu, a co musíte pro změnu zaměstnání udělat.

TOP 10 HR konferencí a událostí v Česku

TOP 10 HR konferencí a událostí v Česku

Seznamte se s nejlepšími HR událostmi roku! Představujeme vám TOP 10 konferencí a setkání zaměřených na lidské zdroje, kde můžete získat aktuální informace, sdílet zkušenosti a navázat nové kontakty v oboru. Nepropásněte příležitost být v centru dění a být informován o nejnovějších trendech v HR. 🌟🗓️🤝

Zjistěte, jaké povinnosti má vedoucí zaměstnanec

Zjistěte, jaké povinnosti má vedoucí zaměstnanec

Ve většině společností jsou vedoucí zaměstnanci, tedy zaměstnanci, kteří vedou alespoň jednoho podřízeného. Z pozice vedoucího zaměstnance mají tito kolegové specifické povinnosti, které jim stanovuje zákoník práce. Dozvíte se, jak je to se zkušební dobou, přesčasy i případným ukončením pracovního poměru ze strany vedoucího pracovníka či z vaší strany.

Vše o stažení výpovědi ze strany zaměstnance

Vše o stažení výpovědi ze strany zaměstnance

Stažení výpovědi zaměstnancem je vlastně prosbou ke stávajícímu zaměstnavateli, aby si vás v práci ponechal. Zaměstnavatele není možné ke stažení výpovědi přimět. Pokud zaměstnavatel souhlasí, stačí vyplnit formulář ke stažení výpovědi, který naleznete v našem článku.

Novinářské syndikáty a asociace - na koho se obrátit při sdílení pracovních témat

Novinářské syndikáty a asociace - na koho se obrátit při sdílení pracovních témat

Pokud potřebujete sdílet pracovní témata s veřejností, jako jsou zajímavá data nebo stížnosti na bezpráví, je dobré mít kontakty na přední profesní novinářské organizace. Ty vám mohou pomoci získat pozornost pro vaše záležitosti. V našem článku představujeme pět nejúčinnějších organizací, se kterými se vyplatí navázat spolupráci.

AJ auto benefit Bor Česká pošta český činnost ČR den doba dokumenty domov dopis elektro email EU evidence GDPR hlavní home office HR IT kancelář Luže měsíc místa místo možnost nabídky náležitosti narození obsah Office oznámení penzijní připojištění plat pojištění postup pošta pošty povolení požadavky práce pracovní Praha právník právo praxe průvodní dopis příplatek připojištění příspěvek řízení sick day služební směrnice SOU spoření tajemník telefon uchazeč úřad vedoucí výkon vyšší vzdělání zákoník zákoník práce zaměstnanců zaměstnání znalost znalosti životní pojištění životopis daný dohodou dokument dovednost dovolené informace jazyk komunikační kontakt kov list městská městské myšlení náležitost nařízení obor odbor odborný oddělení osobní Ostatní PC penzijní personální poměr požadované vzdělání PR právní právnička prohlášení průvodní přidělení případ příslušník přiznání restaurant rok schopnost schopnosti síla údaj výběr výběrové řízení výše způsobilost životní

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2024 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena