- 75 000 – 89 998 Kč
- Plný úvazek

*
Požadavky: Vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu právnického nebo ekonomického zaměření, příp. jiného zaměření s odpovídající praxí; řidičské oprávnění skupiny B; trestní bezúhonnost; schopnost analytického myšlení; velmi dobrá uživatelská úroveň práce s PC; praxe ve veřejné správě výhodou
Náplň práce: řízení činností oddělení kanceláře ředitele (např. personalistika, vzdělávání zaměstnanců, správa interních předpisů apod.); správa dílčího rozpočtu oddělení; nastavení a udržování vnitřního kontrolního systému dle požadavků zákona o finanční kontrole, ověřování jeho přiměřenosti a účinnosti; zajišťování oblasti boje proti korupci dle protikorupčních dokumentů vlády a interního protikorupčního programu; identifikace a vyhodnocování korupčních rizik; zajišťování oblasti poskytování právních služeb; komplexní zajišťování oblasti výkonu spisové služby dle zákona o archivnictví a spisové službě; nastavení a udržování systému zveřejňování smluv dle zákona o registru smluv; aktualizace organizačního řádu; ohlašování působnosti Správy NP v základním registru práv a povinností
Hrubá mzda: výše platu se řídí Nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě (platová třída 11 – 12 v závislosti na náplni práce).
Kontakt: e-mailem
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?