Vedoucí právního oddělení

Praha
25.280 – 37.170 Kč

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Máme pro vás tisíce pracovních příležitostí, které čekají právě na vás:
Zobrazit všechny nabídky
Smluvní vztah
Minimální vzdělání
Vysokoškolské / universitní
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou

O nás

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení Městská část Praha 14 – Úřad městské části Praha 14, zastoupená tajemnicí Úřadu městské části Praha 1, vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa Vedoucí oddělení právního a veřejných zakázek odboru právních a kontrolních činností.

Místo výkonu práce:         

  • Praha

Pravidelné pracoviště:           

Bratří Venclíků 1072/6 a 1073/8,
Praha 9 (budova Úřadu MČ Praha 14)

Náplň práce:

  • Řízení oddělení právního a veřejných zakázek, právní poradenství v oblasti samosprávy i státní správy

Co od Vás očekáváme:

Požadavky na uchazeče podle § 4 zákona č.312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném znění (dále jen „Zákon“):

  • fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let,
  • občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice,  který ovládá český jazyk,
  • způsobilost k právním úkonům,
  • bezúhonnost,
  • splnění dalších předpokladů podle § 2 a 4 zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, České a Slovenské republiky, ve znění pozdějších předpisů, tj. lustrační osvědčení a čestné prohlášení (neprokazují osoby narozené po 1. prosinci 1971).

Další požadavky:
požadované vzdělání:

  • vysokoškolské vzdělání v oboru právo, získané v magisterském studijním programu na právnické fakultě veřejné vysoké školy se sídlem v České republice

požadované znalosti:

  •  velmi dobrá znalost zákona č. 131/2000 Sb., o hl. m. Praze
  •  velmi dobrá znalost zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník
  •  velmi dobrá znalost zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek
  •  znalost zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce
  •  znalost zákona č. 500/2004 Sb., správní řád

požadované dovednosti a schopnosti:

  •  organizační a komunikační schopnosti
  •  schopnost samostatné práce
  •  velmi dobrá znalost práce na PC
  •  praxe ve veřejné správě vítána
  •  praxe v oblasti zadávání veřejných zakázek výhodou

Náležitosti přihlášky podle § 7 odst. 4 zákona č.312/2002 Sb., o úředních územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném znění, jsou: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského
průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), datum a
podpis.
 

K přihlášce je podle § 7 odst. 5 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném znění, nutno připojit strukturovaný profesní životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovských státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením), ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, případně osvědčení o absolvovaných kurzech a školeních.

Přihlášky s požadovanými doklady je nutno zaslat na adresu:

Úřad městské části Praha 14
kancelář úřadu
Bří Venclíků 1073, 198 21 Praha 9


Obálku označit slovy: „Výběrové řízení – vedoucí oddělení právního a veřejných zakázek OPKČ“.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo
nevybrat žádného uchazeče.

Co Vám můžeme nabídnout:

  • 11. platová třída, dle NV č. 341/2017 Sb.,
  • možnost získání osobního příplatku až do výše
  • 50 % platového tarifu nejvyššího platového
  • stupně v 11. platové třídě (při velmi dobrých
  • pracovních výsledcích)
  • datum nástupu: dle dohody
  • příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění
  • stravenky pro zaměstnance
  •  Flexi poukázky
  •  25 dní dovolené
  •  3 dny placeného volna (Sick Days)
  •  příspěvek na dovolenou dětí zaměstnance
  •  možnost dále se vzdělávat
  •  možnost získání obecního bytu

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

D.A.S. právní ochrana, pobočka ERGO Versicherung Aktiengesellschaft pro ČR | D.A.S. právní ochrana,… | Celá ČR Celá ČR
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
  • Vhodné také pro seniory
Zveřejněno: 7. října
Město Kopřivnice | Město Kopřivnice | Kopřivnice Kopřivnice
  • 24 770 – 47 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 15. července
Město Kopřivnice | Město Kopřivnice | Kopřivnice Kopřivnice
  • 24 770 – 47 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 24. září
Krajská hygienická stanice Karlovarského kraje se sídlem v Karlových Varech | Krajská hygienická stanice… | Karlovy Vary Karlovy Vary
  • 25 130 – 37 030 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 15. ledna
Krajská hygienická stanice Karlovarského kraje se sídlem v Karlových Varech | Krajská hygienická stanice… | Karlovy Vary Karlovy Vary
  • 25 130 – 37 030 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. června
Krajská hygienická stanice Karlovarského kraje se sídlem v Karlových Varech | Krajská hygienická stanice… | Karlovy Vary Karlovy Vary
  • 25 130 – 37 030 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 7. dubna
Krajská hygienická stanice Karlovarského kraje se sídlem v Karlových Varech | Krajská hygienická stanice… | Karlovy Vary Karlovy Vary
  • 25 130 – 37 030 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. května
Krajská hygienická stanice Karlovarského kraje se sídlem v Karlových Varech | Krajská hygienická stanice… | Karlovy Vary Karlovy Vary
  • 25 130 – 37 030 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 15. února
Krajská hygienická stanice Karlovarského kraje se sídlem v Karlových Varech | Krajská hygienická stanice… | Karlovy Vary Karlovy Vary
  • 25 130 – 37 030 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 11. března
Katastrální úřad pro Středočeský kraj | Katastrální úřad pro… | Střížkov, Praha Střížkov, Praha
  • 26 680 – 38 570 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 8. května
Mareš Ondřej, JUDr., LL.M. - soudní exekutor | Mareš Ondřej, JUDr., LL.M. -… | Litoměřice Litoměřice
  • od 19 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 2. listopadu
Město Jindřichův Hradec | Město Jindřichův Hradec | Jindřichův Hradec Jindřichův Hradec
  • 25 000 – 37 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 7. prosince
Dům sv. Antonína | Dům sv. Antonína | Moravské Budějovice Moravské Budějovice
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 16. listopadu
CRI ameba.eu, s.r.o. | CRI ameba.eu, s.r.o. | Špindlerův Mlýn Špindlerův Mlýn
  • 22 000 – 27 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 16. listopadu
Recovera Využití zdrojů a.s. | Recovera Využití zdrojů a.s. | Boskovice Boskovice
  • 25 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 26. října
CZ-AUTO SYSTEMS a.s. | CZ-AUTO SYSTEMS a.s. | Uherský Brod Uherský Brod
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 16. listopadu
SCOOTERS, a.s. | SCOOTERS, a.s. | Modřice Modřice
  • 35 000 – 60 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 16. listopadu
CRI ameba.eu, s.r.o. | CRI ameba.eu, s.r.o. | Plzeň Plzeň
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 16. listopadu
ACE Trade spol. s r.o. | ACE Trade spol. s r.o. | Ústí nad Orlicí Ústí nad Orlicí
  • 26 000 – 29 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 16. listopadu
SURFIN Technology s.r.o. | SURFIN Technology s.r.o. | Brno Brno
  • 40 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 16. listopadu

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství  na Rohlik.cz

SKVĚLÝ TIP

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství na Rohlik.cz

CHCI VYHRÁT