Vedoucí odboru bytů a nebytových prostor

Žižkov, Praha

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Městská část Praha 3 hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Pokročilý B2)
Minimální vzdělání
Vysokoškolské / universitní
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou

O nás

Městská část praha 3, územně samosprávný clelek.

Popis

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení

Městská část Praha 3,  Úřad městské části zastoupená starostou městské části

vyhlašuje dne 31. 10. 2023 výběrové řízení na obsazení pracovního místa

vedoucí/vedoucího odboru bytů a nebytových prostor

s místem výkonu práce Praha 3, v platové třídě 11 (v rozmezí od 25 280,--Kč až 37 170,--Kč podle započitatelné praxe), v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě; s příplatkem za vedení dle ustanovení § 124 zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce ve výši 10 036,--Kč; a možností postupného přiznání osobního příplatku dle ustanovení § 131 zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce. Osobní příplatek může být přiznán až do výše 37 170,--Kč.  Nástup dohodou.

Požadavky dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů:

  • fyzická osoba, která dosáhla min. 18 let věku 
  • občan ČR (nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR – nutnost ovládat český jazyk)
  • způsobilost k právním úkonům
  • bezúhonnost
  • splnění předpokladů podle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích (osvědčení MVČR a čestné prohlášení)

Další požadavky:

požadované vzdělání: vysokoškolské vzdělání

požadovaná praxe: na pozici vedoucí/ho min 2 roky, praxe ve veřejné správě výhodou

požadované znalosti: znalost zákona č. 131/2000 Sb., o hlavním městě Praze, zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník

další dovednosti, schopnosti: znalost práce na PC, velmi dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu, psychická odolnost, orientace v oblasti dávek státní sociální podpory v souvislosti s podporovaným bydlením.

Hlavní náplň práce:

koordinuje činnosti odboru bytů a nebytových prostor, podílí se na vytváření bytové a nebytové politiky MČ Praha 3, zpracovává stanoviska a návrhy řešení k privatizačním procesům, řídí  administrativní přípravu prodeje jednotek určených k prodeji oprávněným nájemcům, koordinuje činnosti Kontaktního místa pro bydlení, koordinuje agendu pronájmů volných nebytových prostor, uzavírá smlouvy, atd.

Nabízíme:

pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days, Ticket restaurant (150,--Kč/den), Ticket Benefits (až 500,--Kč/měsíc), příspěvek na penzijní připojištění (doplňkové penzijní spoření) nebo na životní pojištění, služební mobilní telefon, notebook, možnost home office.

Forma přihlášek a ostatních dokumentů potřebných k výběrovému řízení dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků:

1) Elektronická podoba

a) Přihlášku lze do výběrového řízení zaslat prostřednictvím datové schránky - eqkbt8g. Veškeré požadované dokumenty (viz. – listinná podoba) musí být autorizovaně konvertovány, více zde:  Autorizovaná konverze dokumentů - Česká pošta (ceskaposta.cz).

Pokud Vám byl výpis z evidence Rejstříku trestů zaslán do Vaší datové schránky, je třeba přiložit rovněž potvrzení, resp. průvodní dopis odesílajícího kontaktního místa (CzechPOINT@home).

b) Přihlášku lze do výběrového řízení zaslat prostřednictvím emailové korespondence pouze v případě, že je opatřena uznávaným elektronickým podpisem. Požadované přílohy musí být autorizovaně konvertovány, či doloženy v listinné podobě.

2) Listinná podoba

Přihlášku lze do výběrového řízení zaslat prostřednictvím služeb České pošty, či osobně doručit do Podatelny městské části Praha 3 na adresu Havlíčkovo náměstí 700/9, Praha 3.

Uchazeč podá k územnímu samosprávnému celku písemnou přihlášku (https://www.praha3.cz/potrebuji-zaridit/formulare/oddeleni-personalni-prace-a-mezd), která musí obsahovat tyto náležitosti:

-           jméno, příjmení a titul uchazeče,

-           datum a místo narození,

-           státní příslušnost,

-           místo trvalého pobytu,

-          číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde- li o cizího 

státního občana,

-           datum a podpis uchazeče.

K přihlášce je třeba doložit:

-           životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných             znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,

 -          výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,

 -          ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,

splnění předpokladů podle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích (osvědčení MVČR a čestné prohlášení).

Obálku označte slovy: „Výběrové řízení – vedoucí odboru bytů a nebytových prostor“

Nabídky zasílejte nejpozději do 20. 11. 2023. Přihlášky, které budou podány po tomto datu, nejsou do výběrového řízení zařazeny.

Informace: Bc Petra Nýčová, vedoucí oddělení personální práce a mezd

Telefon zobrazit tel. číslo

e-mail: e-mail přes odpovědní formulář

Mgr. Michal Vronský

starosta městské části

Ing. Lenka Řezáčová

pověřená výkonem činností, které vykonává tajemník Úřadu městské části

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.

Benefity

  • Sickdays
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na volný čas
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Příspěvek na dopravu
  • Příspěvek na mobilní tarif

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Správa železnic, státní organizace | Správa železnic, státní… | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 14. listopadu
Správa železnic, státní organizace | Správa železnic, státní… | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 14. listopadu
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 14. listopadu
OLMAN SERVICE s.r.o. | OLMAN SERVICE s.r.o. | Radlice, Praha Radlice, Praha
  • 33 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro zdravotně postižené
Zveřejněno: 14. listopadu
AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby | AWP P&C Česká republika -… | Celá ČR Celá ČR
  • 30 000 – 33 400 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 14. listopadu
Nemocnice následné péče Praha s r.o. | Nemocnice následné péče Praha… | Bohnice, Praha Bohnice, Praha
  • 25 000 – 27 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 14. listopadu
Ředitelství silnic a dálnic s. p. | Ředitelství silnic a dálnic s… | Nusle, Praha Nusle, Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. listopadu
DW Forklift s.r.o. | DW Forklift s.r.o. | Zličín, Praha Zličín, Praha
  • 25 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 13. listopadu
Mezinárodní Konzervatoř Praha - International conservatory Prague, s.r.o. | Mezinárodní Konzervatoř Praha… | Žižkov, Praha Žižkov, Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. listopadu
Statutární město Ostrava | Statutární město Ostrava | Ostrava Ostrava
  • 25 280 – 37 170 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 9. června
Super Clean s.r.o. | Super Clean s.r.o. | Šardice Šardice
  • od 66 Kč / hod
  • Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 25. února
IF FACILITY a.s. | IF FACILITY a.s. | Bílina Bílina
  • 6 000 – 6 500 Kč
  • Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 19. října
Rakovnická obchodní společnost, s.r.o. | Rakovnická obchodní… | Krupá, Rakovník Krupá, Rakovník
  • 12 000 – 15 000 Kč
  • Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 11. května
IF FACILITY a.s. | IF FACILITY a.s. | Kyjov, Hodonín Kyjov, Hodonín
  • 4 000 – 4 500 Kč
  • Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 17. února
Město Rokycany | Město Rokycany | Rokycany Rokycany
  • 21 710 – 31 820 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 28. listopadu
netpromotion group s.r.o. | netpromotion group s.r.o. | Brno Brno
  • 40 000 – 60 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 28. listopadu
Pekařství a cukrářství Sázava, a.s. | Pekařství a cukrářství Sázava… | Lanškroun Lanškroun
  • 25 000 – 35 000 Kč
  • Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 28. listopadu
PK ham spol. s r.o. | PK ham spol. s r.o. | Brandýs nad Labem-Stará Boleslav Brandýs nad Labem-Stará…
  • 25 000 – 30 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 28. listopadu
Domov pro seniory a pečovatelská služba Česká Kamenice, příspěvková organizace | Domov pro seniory a… | Česká Kamenice Česká Kamenice
  • 23 390 – 34 370 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 28. listopadu
LECHNER CZ, s.r.o. | LECHNER CZ, s.r.o. | Brno Brno
  • 35 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 28. listopadu
KOVOX, spol. s r.o. | KOVOX, spol. s r.o. | Otrokovice Otrokovice
  • 23 000 – 27 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 28. listopadu
Kongresové centrum Praha, a.s. | Kongresové centrum Praha, a.s. | Praha Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 14. listopadu
HR Direct s.r.o. | HR Direct s.r.o. | Mělník Mělník
  • 38 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 28. listopadu
Manuvia Czech s.r.o. | Manuvia Czech s.r.o. | Pardubice Pardubice
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 28. listopadu
Mediekos Ambulance, s.r.o. | Mediekos Ambulance, s.r.o. | Kroměříž Kroměříž
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 28. listopadu

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Správa železnic, státní organizace, Evolution CZ s.r.o., Česká spořitelna, a.s., Servatech s.r.o., Rex Concepts BK Czech s.r.o., JISTU recruitment s.r.o., Twisto payments a.s., Česká pošta, s.p., Revmatologický ústav, Kesia Company , s.r.o., INDEX NOSLUŠ s.r.o., Ministerstvo práce a sociálních věcí, Lidl Česká republika s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., STAEG, spol. s r.o., Broker Investment, s.r.o., Triangle Recruitment CZ s.r.o., 6S ENTERTAINMENT CZ s. r. o., Albert Česká republika, s.r.o., Kaufland Česká republika v.o.s., NP48, s.r.o., TESCOMA s.r.o., ABAS IPS Management s.r.o., Československá obchodní banka, a. s., Sécheron Hasler CZ, spol. s r.o., Bageterie Boulevard, TOP HOTELS GROUP a.s., OLMAN SERVICE s.r.o., Lagardere Travel Retail, a.s., Městská část Praha 3, H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o., HLAVNÍ MĚSTO PRAHA, NADĚJE, Gastro Group Service s.r.o., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, Agrospoj s.r.o., AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, Nemocnice následné péče Praha s r.o., Modivo Czech, s.r.o., Ředitelství silnic a dálnic s. p., Global Truck s.r.o., Institut klinické a experimentální medicíny, kalkulator.cz, s.r.o., CPHCL Panorama, s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., DW Forklift s.r.o., XXXLutz, PaN servis s.r.o., Mezinárodní Konzervatoř Praha - International conservatory Prague, s.r.o., T-Mobile Czech Republic a.s., Teta drogerie a lékárny ČR s.r.o., CentralWork s.r.o., VINCI Construction CS a.s., Tesco Stores ČR a.s., Concentrix Czech Republic, s.r.o., Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Pracovník / pracovnice správy pohledávek, Recepční, Referent / Referentka, Správce / Správkyně, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Balení zásilek, Disponent / disponentka dopravy, Logistik / Logistička, Pracovník / pracovnice poštovního provozu, Řidič / Řidička, Bankovní specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Fakturant / Fakturantka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Účetní, Insolvenční specialista / specialistka, Číšník / Servírka, Kuchař / Kuchařka, Obsluha lidí, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, Analytik / analytička IT, Specialista / specialistka IT, Technik / technička IT, Obchodní asistent / asistentka, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka ve službách, HR specialista / specialistka, Náborář / Náborářka, Herec / Herečka, Manikér a pedikér / Manikérka a pedikérka, Vizážista a kosmetik / Vizážistka a kosmetička, Pracovník / pracovnice ostrahy, Specialista / specialistka státní správy, Úředník / Úřednice, Právní specialista / specialistka, Právní úředník / úřednice, Prodejce / prodejkyně zájezdů, Finanční specialista / specialistka, Finanční účetní, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha, Libeň, Praha, Libuš, Praha, Kbely, Praha, Staré Město, Praha, Nové Město, Praha, Stodůlky, Praha, Dejvice, Praha, Veleslavín, Praha, Břevnov, Praha, Černý Most, Praha, Běchovice, Praha, Hloubětín, Praha, Radlice, Praha, Žižkov, Praha, Smíchov, Praha, Celá ČR, Holešovice, Praha, Bohnice, Praha, Nusle, Praha, Krč, Praha, Zličín, Praha, Karlín, Praha, Michle, Praha, Letňany, Praha, Vysočany, Praha, Vinohrady, Praha, Kamýk, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

auto