- 33 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Městská část praha 3, územně samosprávný clelek.
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení
Městská část Praha 3, Úřad městské části zastoupená starostou městské části
vyhlašuje dne 31. 10. 2023 výběrové řízení na obsazení pracovního místa
vedoucí/vedoucího odboru bytů a nebytových prostor
s místem výkonu práce Praha 3, v platové třídě 11 (v rozmezí od 25 280,--Kč až 37 170,--Kč podle započitatelné praxe), v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě; s příplatkem za vedení dle ustanovení § 124 zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce ve výši 10 036,--Kč; a možností postupného přiznání osobního příplatku dle ustanovení § 131 zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce. Osobní příplatek může být přiznán až do výše 37 170,--Kč. Nástup dohodou.
Požadavky dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů:
Další požadavky:
požadované vzdělání: vysokoškolské vzdělání
požadovaná praxe: na pozici vedoucí/ho min 2 roky, praxe ve veřejné správě výhodou
požadované znalosti: znalost zákona č. 131/2000 Sb., o hlavním městě Praze, zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník
další dovednosti, schopnosti: znalost práce na PC, velmi dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu, psychická odolnost, orientace v oblasti dávek státní sociální podpory v souvislosti s podporovaným bydlením.
Hlavní náplň práce:
koordinuje činnosti odboru bytů a nebytových prostor, podílí se na vytváření bytové a nebytové politiky MČ Praha 3, zpracovává stanoviska a návrhy řešení k privatizačním procesům, řídí administrativní přípravu prodeje jednotek určených k prodeji oprávněným nájemcům, koordinuje činnosti Kontaktního místa pro bydlení, koordinuje agendu pronájmů volných nebytových prostor, uzavírá smlouvy, atd.
Nabízíme:
pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days, Ticket restaurant (150,--Kč/den), Ticket Benefits (až 500,--Kč/měsíc), příspěvek na penzijní připojištění (doplňkové penzijní spoření) nebo na životní pojištění, služební mobilní telefon, notebook, možnost home office.
Forma přihlášek a ostatních dokumentů potřebných k výběrovému řízení dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků:
1) Elektronická podoba
a) Přihlášku lze do výběrového řízení zaslat prostřednictvím datové schránky - eqkbt8g. Veškeré požadované dokumenty (viz. – listinná podoba) musí být autorizovaně konvertovány, více zde: Autorizovaná konverze dokumentů - Česká pošta (ceskaposta.cz).
Pokud Vám byl výpis z evidence Rejstříku trestů zaslán do Vaší datové schránky, je třeba přiložit rovněž potvrzení, resp. průvodní dopis odesílajícího kontaktního místa (CzechPOINT@home).
b) Přihlášku lze do výběrového řízení zaslat prostřednictvím emailové korespondence pouze v případě, že je opatřena uznávaným elektronickým podpisem. Požadované přílohy musí být autorizovaně konvertovány, či doloženy v listinné podobě.
2) Listinná podoba
Přihlášku lze do výběrového řízení zaslat prostřednictvím služeb České pošty, či osobně doručit do Podatelny městské části Praha 3 na adresu Havlíčkovo náměstí 700/9, Praha 3.
Uchazeč podá k územnímu samosprávnému celku písemnou přihlášku (https://www.praha3.cz/potrebuji-zaridit/formulare/oddeleni-personalni-prace-a-mezd), která musí obsahovat tyto náležitosti:
- jméno, příjmení a titul uchazeče,
- datum a místo narození,
- státní příslušnost,
- místo trvalého pobytu,
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde- li o cizího
státního občana,
- datum a podpis uchazeče.
K přihlášce je třeba doložit:
- životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
splnění předpokladů podle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích (osvědčení MVČR a čestné prohlášení).
Obálku označte slovy: „Výběrové řízení – vedoucí odboru bytů a nebytových prostor“
Nabídky zasílejte nejpozději do 20. 11. 2023. Přihlášky, které budou podány po tomto datu, nejsou do výběrového řízení zařazeny.
Informace: Bc Petra Nýčová, vedoucí oddělení personální práce a mezd
Telefon zobrazit tel. číslo
e-mail: e-mail přes
Mgr. Michal Vronský
starosta městské části
Ing. Lenka Řezáčová
pověřená výkonem činností, které vykonává tajemník Úřadu městské části
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.