- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

K nám do UlovDomov hledáme zkušeného kolegu do týmu specialistů péče o byty („správců“). Společně s nimi budeš pečovat o byty v našem portfoliu a komunikovat s klienty – majiteli a podnájemníky. O práci nebudeš mít nouzi, v rámci služby Ideální nájemce spravujeme více než 2800 bytů a z toho se větší polovina nachází v Praze a okolí.
Určitě pokračuj ve čtení i v případě, že nesplňuješ všechny požadavky, postačí nám, když se nejdeš alespoň v jednom z nich.🙂
🛠️ Jsi tak trochu kutil a nepotřebuješ služby hodinového manžela
Považuješ se za technicky zručného/zručnou, dokážeš si poradit s drobnými opravami a u těch větších víš, na koho se obrátit. Umíš zhodnotit, jak bude nejlepší při různých technických problémech na bytě postupovat, a napadají tě možnosti řešení.
🏢 Působil*a jsi na obdobné pozici
V minulosti jsi měl*a na starosti správu objektu nebo nemovitosti a odpovídal*a jsi za technický stav. Oceníme i zkušenosti s pronajímáním bytu, ať už v rámci Airbnb nebo po vlastní ose. A nebo jsi (byl*a) třeba člen SVJ, a tak moc dobře víš, co všechno se může v souvislosti s bytovou jednotkou řešit a jaké požadavky můžou od nájemníků padat.
📞 Máš zkušenost ze zákaznického centra (např. call centra)
Zákaznické centrum má s technickou pozicí správce mnoho společného. I jako náš správce budeš totiž denně řešit různé požadavky ze stran zákazníků, nastavovat jim priority a zdárně je co nejdříve dotahovat do konce. Tvým zákazníkem bude majitel bytu nebo podnájemník a jako revír ti budou sloužit jednotlivé byty a auto, kterým se na místa budeš dopravovat.
Zajímá tě, jak by typický den popsal supervizor týmu správců Kuba? 🧐
„Ráno začne nějakým zajímavým výjezdem, ať už v rámci převzetí/předání bytu a nebo pravidelné kontroly. Poté se postupně scházíme v kanceláři kvůli potřebné administrativě a řešení požadavků klientů a samozřejmě je čas i na nějaký oběd a občas i na kávičku.🙂 Den končí dalšími výjezdy na byty. Další den může být zase úplně jiný - bez výjezdů, v takovém případě se dají dané úkoly řešit i z domova. Toto je největším bonusem pozice správce - téměř každý den přinese nové výzvy a je jiný než ten předchozí.🙂”
Různorodost práce vyzdvihuje taky náš zkušený správce Ondra:
„Líbí se mi, že pracovní náplň správce je velmi pestrá, každý den se díky ní učím něco nového a určitě se nedá říct, že by se člověk nudil. I přes občasnou náročnost a množství práce bych dále rád ocenil její časovou flexibilitu.”
→ Správcovská pozice vyžaduje základní manuální zručnost (nebo alespoň základní orientaci při řešení technických závad na bytě) a pak taky skvělou ústní i písemnou komunikaci. Občas se nám stane, že i velmi technicky zručný člověk tento aspekt práce nezvládne…
→ U kolegů bez technických zkušeností a znalostí může být komunikace bezproblémová, kamenem úrazu však někdy bývá velké množství technických úkolů a jejich správné a včasné řešení.
→ Správci nemají o práci nouzi. Vzhledem k charakteru přichází nejvíce požadavků od zákazníků v provozní době zákaznické linky (9–17 hod. ve všední dny), proto oceníme, když budeš v tuto dobu na příjmu. Na přelomu měsíce řešíme přebírky a předávky bytů, může se tedy stát, že některé úkoly bude třeba řešit i večer nebo o víkendu. Jindy si ale můžeš udělat volno třeba uprostřed týdne.
Máš chuť se k nám přidat?
Pošli nám pár slov o sobě a životopis nebo odkaz na tvůj LinkedIn, díky kterému tě můžeme lépe poznat.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.