- 49 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
K nám do UlovDomov hledáme zkušeného kolegu do týmu specialistů péče o byty („správců“). Společně s nimi budeš pečovat o byty v našem portfoliu a komunikovat s klienty – majiteli a podnájemníky. O práci nebudeš mít nouzi, v rámci služby Ideální nájemce spravujeme více než 2800 bytů a z toho se větší polovina nachází v Praze a okolí.
Určitě pokračuj ve čtení i v případě, že nesplňuješ všechny požadavky, postačí nám, když se nejdeš alespoň v jednom z nich.🙂
🛠️ Jsi tak trochu kutil a nepotřebuješ služby hodinového manžela
Považuješ se za technicky zručného/zručnou, dokážeš si poradit s drobnými opravami a u těch větších víš, na koho se obrátit. Umíš zhodnotit, jak bude nejlepší při různých technických problémech na bytě postupovat, a napadají tě možnosti řešení.
🏢 Působil*a jsi na obdobné pozici
V minulosti jsi měl*a na starosti správu objektu nebo nemovitosti a odpovídal*a jsi za technický stav. Oceníme i zkušenosti s pronajímáním bytu, ať už v rámci Airbnb nebo po vlastní ose. A nebo jsi (byl*a) třeba člen SVJ, a tak moc dobře víš, co všechno se může v souvislosti s bytovou jednotkou řešit a jaké požadavky můžou od nájemníků padat.
📞 Máš zkušenost ze zákaznického centra (např. call centra)
Zákaznické centrum má s technickou pozicí správce mnoho společného. I jako náš správce budeš totiž denně řešit různé požadavky ze stran zákazníků, nastavovat jim priority a zdárně je co nejdříve dotahovat do konce. Tvým zákazníkem bude majitel bytu nebo podnájemník a jako revír ti budou sloužit jednotlivé byty a auto, kterým se na místa budeš dopravovat.
Zajímá tě, jak by typický den popsal supervizor týmu správců Kuba? 🧐
„Ráno začne nějakým zajímavým výjezdem, ať už v rámci převzetí/předání bytu a nebo pravidelné kontroly. Poté se postupně scházíme v kanceláři kvůli potřebné administrativě a řešení požadavků klientů a samozřejmě je čas i na nějaký oběd a občas i na kávičku.🙂 Den končí dalšími výjezdy na byty. Další den může být zase úplně jiný - bez výjezdů, v takovém případě se dají dané úkoly řešit i z domova. Toto je největším bonusem pozice správce - téměř každý den přinese nové výzvy a je jiný než ten předchozí.🙂”
Různorodost práce vyzdvihuje taky náš zkušený správce Ondra:
„Líbí se mi, že pracovní náplň správce je velmi pestrá, každý den se díky ní učím něco nového a určitě se nedá říct, že by se člověk nudil. I přes občasnou náročnost a množství práce bych dále rád ocenil její časovou flexibilitu.”
→ Správcovská pozice vyžaduje základní manuální zručnost (nebo alespoň základní orientaci při řešení technických závad na bytě) a pak taky skvělou ústní i písemnou komunikaci. Občas se nám stane, že i velmi technicky zručný člověk tento aspekt práce nezvládne…
→ U kolegů bez technických zkušeností a znalostí může být komunikace bezproblémová, kamenem úrazu však někdy bývá velké množství technických úkolů a jejich správné a včasné řešení.
→ Správci nemají o práci nouzi. Vzhledem k charakteru přichází nejvíce požadavků od zákazníků v provozní době zákaznické linky (9–17 hod. ve všední dny), proto oceníme, když budeš v tuto dobu na příjmu. Na přelomu měsíce řešíme přebírky a předávky bytů, může se tedy stát, že některé úkoly bude třeba řešit i večer nebo o víkendu. Jindy si ale můžeš udělat volno třeba uprostřed týdne.
Máš chuť se k nám přidat?
Pošli nám pár slov o sobě a životopis nebo odkaz na tvůj LinkedIn, díky kterému tě můžeme lépe poznat.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?