- 50 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek
Diakonie ČCE je jedním z nejvýznamnějších poskytovatelů sociálních služeb v České republice. Poskytujeme sociálně zdravotní, vzdělávací a pastorační služby ve více než 279 zařízeních (střediska a školy) po celé České republice. V současné době nabízíme 217 registrovaných sociálních služeb. V přímé péči denně pomáháme tisícům klientů v nepříznivých životních situacích: od rané péče, pomoci rodinám s dětmi s postižením, přes provoz nízkoprahových klubů, azylových domů, domů na půl cesty, chráněných dílen a pracovních míst, občanských poraden apod. až po seniorská zařízení či hospic pro umírající. Naše práce a poslání vychází z křesťanských hodnot, pomáháme všem bez rozdílu národnosti, náboženského vyznání, barvy pleti či sexuální orientace. Podívejte se na náš etický kodex. Náš tým tvoří více než 2500 pracovníků po celé republice a 800 dobrovolníků.
Hledáme nové členy do našeho týmu telefonistek a telefonistů, kteří nám pomáhají získat naše dárce pro pravidelnou podporu Diakonie, pečují o dárce a informují je o využití jejich příspěvků. Tým péče o dárce máme v Diakonii už přes tři roky a podařilo se mu získat víc než 2 300 pravidelných dárců.
Voláme lidem, kteří nás už znají, z pěkné kanceláře na Vinohradech. Nepoužíváme anonymní koupené databáze kontaktů a nemáme openspace.
Stojíme o lidi se zájmem o sociální problematiku a činnost Diakonie, kteří dokáží o naší práci vyprávět s chutí i vtipem.
V našem týmu jsou lidi různého věku, kteří v životě vystřídali různá povolání (věk není limitující).
Jak se přihlásit?
Prosíme o zaslání životopisu a pár vět o tom, co Vás táhne do Diakonie. Zájemce budeme průběžně kontaktovat. A pokud se chcete na něco zeptat, ozvěte se Karolíně Mondekové na zobrazit tel. číslo .
Více o Diakonii najdete na www.diakonie.cz a o pravidelném dárcovství na www.diakonie.cz/darci.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?