- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Diakonie ČCE je jedním z nejvýznamnějších poskytovatelů sociálních služeb v České republice. Poskytujeme sociálně zdravotní, vzdělávací a pastorační služby ve více než 279 zařízeních (střediska a školy) po celé České republice. V současné době nabízíme 217 registrovaných sociálních služeb. V přímé péči denně pomáháme tisícům klientů v nepříznivých životních situacích: od rané péče, pomoci rodinám s dětmi s postižením, přes provoz nízkoprahových klubů, azylových domů, domů na půl cesty, chráněných dílen a pracovních míst, občanských poraden apod. až po seniorská zařízení či hospic pro umírající. Naše práce a poslání vychází z křesťanských hodnot, pomáháme všem bez rozdílu národnosti, náboženského vyznání, barvy pleti či sexuální orientace. Podívejte se na náš etický kodex. Náš tým tvoří více než 2500 pracovníků po celé republice a 800 dobrovolníků.
Diakonická servisní agentura s.r.o. zajišťuje servisní a podpůrné činnosti ve prospěch středisek a škol Diakonie ČCE a do svého týmu hledá kolegu, který umí číst ve stavebních plánech, jednat s projektanty i dodavateli a občas něco opravit nebo si s opravou poradit.
Diakonická servisní agentura s.r.o. zajišťuje servisní a podpůrné činnosti ve prospěch středisek a škol Diakonie ČCE a do svého týmu hledá kolegu, který umí číst ve stavebních plánech, jednat s projektanty i dodavateli a občas něco opravit nebo si s opravou poradit.
Pozice: Investiční a majetkový pracovník
Nástup možný ihned.
Strukturovaný životopis a několik vět o svých dovednostech zasílejte nejpozději do 10. 04. 2024 na e-mail.
Vybraní zájemci budou pozváni na osobní pohovor.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?