- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro seniory
Patříš mezi akční jedince, kterým stereotypní práce za počítačem nic neříká? Jsi rád*a v běhu, ale zároveň si umíš zorganizovat svůj čas? A jsi navíc k tomu technický typ (tak trochu kutil), stavíš se k problémům čelem a dotahuješ je do zdárného konce? Tak to jsi tu správně!
K nám do UlovDomov hledáme nového kolegu do týmu správců. Společně s nimi budeš pečovat o byty v našem portfoliu a komunikovat s klienty – majiteli a podnájemníky. O práci nebudeš mít nouzi, v rámci služby Ideální nájemce spravujeme více než 2800 bytů a z toho se téměř třetina nachází v Brně a okolí. Je to práce v terénu a kontakt s lidmi je její velkou součástí, klid a zázemí však vždy najdeš u nás v kanceláři.
Zajímá tě, jak by typický den popsal někdo z tvých budoucích kolegů? 🧐
“Jednoduše by se to dalo shrnout tak, že typický den u nás neexistuje 😀. Je to práce velice různorodá a její náplň si člověk tvoří na každý den sám dle akutnosti různých problémů, které řeší. Velkým plusem je časová flexibilita, protože plánování různých schůzek má každý ve svých rukou,” říká náš zkušený správce Tom.
Ve spolupráci s klientskou podporou, sítí dodavatelů a techniků a asistenční službou pojišťovny se naši správci běžně potýkají s následujícím:
“Nejčastěji byty malujeme, uklízíme a děláme drobné opravy (vodovodní baterie, odpady, lustry, žaluzie atd. Z komplikovanějších problému to může být nějaká vodovodní havárie, např. začne zatékat ze sprchového koutu, praskne hadice od pračky nebo začne téct topení a vytopíme sousedy,” doplňuje supervizor týmu Dominik.
Tak co? Máš chuť se k nám přidat?
Pošli nám pár slov o sobě a životopis nebo odkaz na tvůj LinkedIn, díky kterému tě můžeme lépe poznat.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.