- 32 000 – 38 000 Kč
- Plný úvazek

Patříš mezi akční jedince, kterým stereotypní práce za počítačem nic neříká? Jsi rád*a v běhu, ale zároveň si umíš zorganizovat svůj čas? A jsi navíc k tomu technický typ (tak trochu kutil), stavíš se k problémům čelem a dotahuješ je do zdárného konce? Tak to jsi tu správně!
K nám do UlovDomov hledáme nového kolegu do týmu správců. Společně s nimi budeš pečovat o byty v našem portfoliu a komunikovat s klienty – majiteli a podnájemníky. O práci nebudeš mít nouzi, v rámci služby Ideální nájemce spravujeme více než 2800 bytů a z toho se téměř třetina nachází v Brně a okolí. Je to práce v terénu a kontakt s lidmi je její velkou součástí, klid a zázemí však vždy najdeš u nás v kanceláři.
Zajímá tě, jak by typický den popsal někdo z tvých budoucích kolegů? 🧐
“Jednoduše by se to dalo shrnout tak, že typický den u nás neexistuje 😀. Je to práce velice různorodá a její náplň si člověk tvoří na každý den sám dle akutnosti různých problémů, které řeší. Velkým plusem je časová flexibilita, protože plánování různých schůzek má každý ve svých rukou,” říká náš zkušený správce Tom.
Ve spolupráci s klientskou podporou, sítí dodavatelů a techniků a asistenční službou pojišťovny se naši správci běžně potýkají s následujícím:
“Nejčastěji byty malujeme, uklízíme a děláme drobné opravy (vodovodní baterie, odpady, lustry, žaluzie atd. Z komplikovanějších problému to může být nějaká vodovodní havárie, např. začne zatékat ze sprchového koutu, praskne hadice od pračky nebo začne téct topení a vytopíme sousedy,” doplňuje supervizor týmu Dominik.
Tak co? Máš chuť se k nám přidat?
Pošli nám pár slov o sobě a životopis nebo odkaz na tvůj LinkedIn, díky kterému tě můžeme lépe poznat.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?