- 50 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek

Co Vás čeká?
Poskytování osobního servisu našim klientům
Nabídka a poskytování produktů společnosti novým i stávajícím zákazníkům
Vyhledávání nových obchodních příležitostí (formou doporučení nebo marketingových zdrojů)
Vybírání splátek v hotovosti od klientů
Komunikace se zákazníky v prodlení se splácením závazku
Koho hledáme?
Komunikativní kandidáty s obchodním duchem, na které se budeme moci spolehnout
Časově flexibilní – za svými zákazníky budete cestovat do místa jejich bydliště, často v podvečer
Prozákaznická orientace – zákazník je u nás opravdu na prvním místě
Velkou výhodou je platný ŘP sk. B a vlastní automobil (zejména pro Vás ve Vaší mobilitě při cestách za Vašimi klienty), ale není podmínkou
Práce je vhodná jako hlavní činnost nebo vedlejší příjem pro důchodce, studenty, maminky na mateřské dovolené, zaměstnance atd.
Díky novému zákonu od 1.prosince 2016 nepotřebujete na provozování činnosti živnostenské oprávnění – zaregistrujeme Vás jako našeho zástupce u České národní banky (na naše náklady)
Co Vám nabízíme?
Ohodnocení formou provize, skládající se z odměny za nově uzavřené smlouvy a z výběrů splátek – výplata provizí probíhá týdně v hotovosti
Žádná storna provizí, jako je běžné u pojišťovacích zprostředkovatelů a finančních poradců
Přidělení zákaznického kmenu – nebudete nuceni začínat tzv. „na zelené louce“
Činnost v místě Vašeho bydliště
Časovou flexibilitu – svůj čas si řídíte sami
Pečlivé zaškolení a podpora manažera v terénu
Prodejní a marketingová podpora ze strany společnosti – letáky, reklamy
Díky nové týmové struktuře možnost seberealizace
Registraci u České národní banky (dle nového zákona od 1.12.2016) na naše náklady
Jak dál postupovat?
V případě Vašeho zájmu, prosím, zašlete Váš strukturovaný životopis nebo se přijďte rovnou osobně přesvědčit na Dny otevřených dveří, které se konají každý čtvrtek od 16:00 hod na každé z našich poboček. Zde se osobně setkáte s manažerem příslušné oblasti a dozvíte se více informací.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?