- 40 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
K nám do UlovDomov hledáme zkušeného kolegu do týmu specialistů péče o byty („správců“). Společně s nimi budeš pečovat o byty v našem portfoliu a komunikovat s klienty – majiteli a podnájemníky. O práci nebudeš mít nouzi, v rámci služby Ideální nájemce spravujeme více než 2800 bytů a z toho se téměř třetina nachází v Brně a okolí.
Určitě pokračuj ve čtení i v případě, že nesplňuješ všechny požadavky, postačí nám, když se nejdeš alespoň v jednom z nich. 🙂
🛠️Jsi tak trochu kutil a nepotřebuješ služby hodinového manžela
🏢Působil*a jsi na obdobné pozici
📞Máš zkušenost ze zákaznického centra (např. call centra)
„Jednoduše by se to dalo shrnout tak, že typický den u nás neexistuje 😀. Je to práce velice různorodá a její náplň si člověk tvoří na každý den sám dle akutnosti různých problémů, které řeší. Velkým plusem je časová flexibilita, protože plánování různých schůzek má každý ve svých rukou,“ říká náš zkušený správce Tom.
Ve spolupráci s klientskou podporou, sítí dodavatelů a techniků a asistenční službou pojišťovny se naši správci běžně potýkají s následujícím:
„Nejčastěji byty malujeme, uklízíme a děláme drobné opravy (vodovodní baterie, odpady, lustry, žaluzie atd. Z komplikovanějších problémů to může být nějaká vodovodní havárie, např. začne zatékat ze sprchového koutu, praskne hadice od pračky nebo začne téct topení a vytopíme sousedy,“ doplňuje supervizor týmu Dominik.
→ Správcovská pozice vyžaduje základní manuální zručnost (nebo alespoň základní orientaci při řešení technických závad na bytě) a pak taky skvělou ústní i písemnou komunikaci. Občas se nám stane, že i velmi technicky zručný člověk tento aspekt práce nezvládne…
→ U kolegů bez technických zkušeností a znalostí může být komunikace bezproblémová, kamenem úrazu však někdy bývá velké množství technických úkolů a jejich správné a včasné řešení.
→ Správci nemají o práci nouzi. Vzhledem k jejímu charakteru přichází nejvíce požadavků od zákazníků v provozní době zákaznické linky (9–17 hod. ve všední dny), proto oceníme, když budeš v tuto dobu na příjmu. Na přelomu měsíce řešíme přebírky a předávky bytů, může se tedy stát, že některé úkoly bude třeba řešit i večer nebo o víkendu. Jindy si ale můžeš udělat volno třeba uprostřed týdne.
Pošli nám pár slov o sobě a životopis nebo odkaz na tvůj LinkedIn, díky kterému tě můžeme lépe poznat.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?