- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Laká vás být součástí týmu, který spolupracuje s těmi nejlepšími českými i zahraničními architekty a designéry? Týmu, který tvoří kanceláře, bankovní pobočky, hotely a zkrátka příjemné prostory?
Tak čtěte dál a třeba Vy budete novou posilou týmu!
- Vytváření cenových a obchodních nabídek
- Zpracovávání a potvrzování klientových objednávek
- Vystavování a odesílání faktur a evidence důležitých dokumentů
- Evidence dokumentů, vedení obchodní administrativy, zapisování pošty do interního systému
- Občasná účast a zajišťování zápisů z jednání
- Vystavování a odesílání objednávek na nákup obchodního zboží externím dodavatelům
- Odpovídání za řádné dodržování zásad a předpisů bezpečnosti práce a dodržování pořádku na pracovišti
- Plnění dalších úkolů nadřízeného
- Min. 2 roky praxe na obdobné pozici
- Komunikativní anglický jazyk - občas zavoláte nebo odepíšete na mail
- Komunikativní španělský jazyk
- Dobrá znalost MS Office - excel
- Komunikativnost, flexibilita a smysl pro zodpovědnost
- Výhodou, ale ne podmínkou, znalost programů InDesign a Axis
- Příjemné a moderní pracovní prostředí se skvělou kantýnou
- Odpovídající mzdové ohodnocení
- Notebook a telefon
- Stravenky
- Penzijní připojištění
- Jazykové vzdělávání
- Nástup možný ihned nebo dle domluvy
Lokalita: Praha 10 - Hostivař
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?