- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Sociální pracovník - zajišťování pomoci a podpory osobám v obtížné životní situaci. Poskytování informací osobám v oblasti sociální péče a prevence a zajišťování pomoci při vyhledávání a zprostředkování sociálních služeb. Navrhování preventivních a provádění okamžitých opatření podle aktuálního stavu a zprostředkovávání poskytnutí finanční a věcné pomoci osobám v obtížné životní situaci.
Veřejný opatrovník - zajišťování agendy veřejného opatrovnictví osobám, jejichž opatrovníkem bylo ustanoveno město Hodkovice nad Mohelkou. Jedná se o samostatný výkon agendy, přímý kontakt s klienty, jejich zastupování před úřady, soudy, v bankách apod. Zajišťování potřeb opatrovanců a nakládání s finančními prostředky opatrovanců a jejich dalším majetkem.
Předpoklady:
- minimálně vyšší odborné vzdělání získané absolvováním vzdělávacího programu akreditovaného podle zákona č. 561/2004 Sb. ve znění pozdějších předpisů, v oborech vzdělání zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociální práci, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost,
- úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky (případně
i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt), dosáhla 18 let věku, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním předpisem (např. kvalifikační předpoklady stanovené zákonem).
Další požadavky:
- znalost právního řádu České republiky, zejména předpisů souvisejících s obecním zřízením
- znalost příslušných zákonných norem
- velmi dobrá znalost práce na PC (MS Office, Internet, Outlook)
- velmi dobrá úroveň komunikačních schopností pro jednání s klienty
- samostatnost při práci a řešení problémů, pečlivost a důslednost, odolnost vůči stresu
- řidičský průkaz skupiny B
- praxe v sociální oblasti vítána
Výhodou: zkouška zvláštní odborné způsobilosti na úseku sociálních služeb nebo veřejného opatrovnictví
Lhůta pro podání přihlášky: do 8.10.2024 do 11.00 hodin
Místo a způsob podávání přihlášek:
osobně v zalepené obálce na podatelnu Městského úřadu Hodkovice nad Mohelkou v pracovní době podatelny (adresa uvedena níže) nebo poštou;
obálka s přihláškou musí být viditelně označena „Výběrové řízení sociální pracovník, veřejný opatrovník – neotvírat“, zpáteční adresou odesílatele a doručena ve výše uvedené lhůtě.
Adresa pro podávání přihlášek:
Městský úřad Hodkovice nad Mohelkou, nám. T. G. Masaryka 1, 463 42 Hodkovice
nad Mohelkou
Kontaktní osoba pro podrobnější informace:
Ing. Markéta Khauerová, starostka města (tel. zobrazit tel. číslo , mobil zobrazit tel. číslo )
nebo Ing. Tomáš Koptík, tajemník MěÚ (tel. zobrazit tel. číslo , mobil zobrazit tel. číslo )
Vyhlašovatel si vyhrazuje možnost zrušení výběrového řízení v kterékoliv jeho fázi a možnost odmítnutí všech přihlášených zájemců.
Sociální fond, stravenky
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?