- 32 000 – 36 500 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Sociální pracovník - zajišťování pomoci a podpory osobám v obtížné životní situaci. Poskytování informací osobám v oblasti sociální péče a prevence a zajišťování pomoci při vyhledávání a zprostředkování sociálních služeb. Navrhování preventivních a provádění okamžitých opatření podle aktuálního stavu a zprostředkovávání poskytnutí finanční a věcné pomoci osobám v obtížné životní situaci.
Veřejný opatrovník - zajišťování agendy veřejného opatrovnictví osobám, jejichž opatrovníkem bylo ustanoveno město Hodkovice nad Mohelkou. Jedná se o samostatný výkon agendy, přímý kontakt s klienty, jejich zastupování před úřady, soudy, v bankách apod. Zajišťování potřeb opatrovanců a nakládání s finančními prostředky opatrovanců a jejich dalším majetkem.
Předpoklady:
- minimálně vyšší odborné vzdělání získané absolvováním vzdělávacího programu akreditovaného podle zákona č. 561/2004 Sb. ve znění pozdějších předpisů, v oborech vzdělání zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociální práci, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost,
- úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky (případně
i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt), dosáhla 18 let věku, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním předpisem (např. kvalifikační předpoklady stanovené zákonem).
Další požadavky:
- znalost právního řádu České republiky, zejména předpisů souvisejících s obecním zřízením
- znalost příslušných zákonných norem
- velmi dobrá znalost práce na PC (MS Office, Internet, Outlook)
- velmi dobrá úroveň komunikačních schopností pro jednání s klienty
- samostatnost při práci a řešení problémů, pečlivost a důslednost, odolnost vůči stresu
- řidičský průkaz skupiny B
- praxe v sociální oblasti vítána
Výhodou: zkouška zvláštní odborné způsobilosti na úseku sociálních služeb nebo veřejného opatrovnictví
Lhůta pro podání přihlášky: do 8.10.2024 do 11.00 hodin
Místo a způsob podávání přihlášek:
osobně v zalepené obálce na podatelnu Městského úřadu Hodkovice nad Mohelkou v pracovní době podatelny (adresa uvedena níže) nebo poštou;
obálka s přihláškou musí být viditelně označena „Výběrové řízení sociální pracovník, veřejný opatrovník – neotvírat“, zpáteční adresou odesílatele a doručena ve výše uvedené lhůtě.
Adresa pro podávání přihlášek:
Městský úřad Hodkovice nad Mohelkou, nám. T. G. Masaryka 1, 463 42 Hodkovice
nad Mohelkou
Kontaktní osoba pro podrobnější informace:
Ing. Markéta Khauerová, starostka města (tel. zobrazit tel. číslo , mobil zobrazit tel. číslo )
nebo Ing. Tomáš Koptík, tajemník MěÚ (tel. zobrazit tel. číslo , mobil zobrazit tel. číslo )
Vyhlašovatel si vyhrazuje možnost zrušení výběrového řízení v kterékoliv jeho fázi a možnost odmítnutí všech přihlášených zájemců.
Sociální fond, stravenky
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.