- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro studenty
OnlineGastro.cz patří mezi největší online prodejce gastro vybavení profesionálních provozů. Máme zkušenosti s vybavením, montážemi a následným servisem jak s malými provozy typu fast food, přes restaurační zařízení až po větší kuchyně ve firmách, ve školách nebo v nemocnicích. E-shop gastro vybavení OnlineGastro.cz provozujeme již od roku 2010.
Hledáme posilu do obchodního týmu na pozici dispečer servisu a obsluha zákaznické linky a administrativa s tím spojená na plný nebo částečný úvazek 37,5 nebo 42,5 hodiny týdně.
Provozujeme jeden z největších e-shopů s gastro vybavením, práce je tedy převážně u počítače. Jedná se o obsluhu zákaznické linky s vyřizováním poptávek po servisu gastro zařízení, práce s firemními aplikacemi, správu servisních poptávek a reklamací. Dále o komunikace s dodavateli, řešení reklamací a komunikace se zákazníky.
Máš ukončené minimálně středoškolské vzdělání, nemáš problém s počítačem, s emailovými klienty a s office aplikacemi a hlavně s komunikací s lidmi.
Máš znalosti či zkušenosti s komunikací se zákazníky, s gastro provozem a s administrativní činností, rádi tě uvítáme do našeho týmu.
Velká výhoda je zkušenost v oboru elektrotechnik/mechanik, znalost gastronomických provozů a zařízení kuchyní. Důležitá je chuť do práce a učení se novým věcem.
Pracovní doba pondělí až pátek v rozmezí 8 – 16:30h, dle úvazku.
Zaškolení pro práci s firemními aplikacemi, odborné zaškolení produktových a technických znalostí potřebné pro komunikaci se zákazníky.
Velké množství firemních benefitů.
Klidná práce v příjemném prostředí v kanceláři v menším kolektivu, zázemí zaběhnuté firmy, firemní školení produktové a osobnostní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.