Najděte práci ihned! Vybírejte z 27 378 nabídek

1

Nejprve se registrujte nebo se přihlaste

2

Vytvořte si životopis a vyplňte pracovní preference

3

Začněte vyhledávat nabídky pomocí umělé inteligence

jenPrace.cz - Nová práce ihned! jenPrace.cz - Najděte novou práci

Nebaví vás pokaždé vyplňovat políčka?

nebo k účtu JenPráce.cz a mějte veškeré formuláře předvyplněny.

Chcete zobrazit pracovní nabídky pomocí umělé inteligence?
Dodržte výše uvedené kroky a prozkoumejte možnosti, které vám AI nabízí.

V profesi „Mediální asistent / asistentka“ aktuálně nabízíme (13 inzerátů)

Hledaná profese "Mediální asistent / asistentka" je aktuálně nejvíce žádaná v lokalitě "Praha", "Nové Město, Praha".


Na JenPráce.cz naleznete širokou nabídku pravidelně aktualizovaných a doplňovaných inzerátů práce i brigády. Najdete zde široké množství různých oborů a profesí, o které mají firmy aktuálně největší zájem a je pro ně velmi podstatné obsadit pracovní pozici v co nejkratším možném termínu. Mezi takové profese patří nyní nejvíce kuchař / kuchařka, řidič / řidička, dělník / dělnice, dělník / dělnice nebo máte zájem o profesi prodavač / prodavačka? Mezi nejvíce požadované obory patří Průmyslová a chemická výroba, Ubytování a cestovní ruch, Doprava, logistika a zásobování, Stavebnictví a realitní služby a nebo také práce v oboru Služby, umění a kultura. Právě proto Vám doporučujeme porozhlédnout se po nové práci i ve výše uvedených profesích či oborech, protože je velká pravděpodobnost, že si tím zvýšíte svou šanci na nalezení požadovaného zaměstnání. Držíme Vám palce!


Mezi nejoblíbenější lokality pro hledání nového zaměstnání aktuálně patří Brno, Nové Město, Praha, Ostrava, Praha, Plzeň, České Budějovice, Žižkov, Praha, Vršovice, Praha, Liberec, Olomouc, ale i mnoho dalších. Prohlédněte preferované lokality, je velká šance, že najdete nabídky práce blíže Vašeho bydliště, než jste čekali.


Mediální asistent je profesionál, který pracuje v oblasti médií a komunikace a poskytuje podporu v různých mediálních aktivitách a projektech. Jeho role může být velmi rozmanitá a zahrnovat různé úkoly, v závislosti na konkrétním pracovišti a oboru médií, ve kterém pracuje.

Mediální asistent může být zodpovědný za správu a aktualizaci obsahu na webových stránkách, sociálních médiích, blogu nebo jiných online platformách. To může zahrnovat psaní a editaci textu, nahrávání obrázků a videí a správu kalendáře obsahu. Medialista může podporovat PR činnosti tím, že připravuje tiskové zprávy, komunikuje s novináři a novinářkami, sleduje médií a pomáhá budovat a udržovat vztahy s médii.

Kvalifikace potřebná pro pozici mediálního asistenta může značně variabilně záviset na konkrétním zaměstnavateli, oboru médií a komunikace a úrovni pozice. Nicméně, většina mediálních asistentů má bakalářský titul v oblasti komunikace, žurnalistiky, marketingu, PR, mediálních studií nebo příbuzném oboru. Některé pozice mohou vyžadovat magisterský titul. Silné komunikační dovednosti jsou klíčové pro tuto profesi. To zahrnuje písemnou a ústní komunikaci, schopnost vyjádřit myšlenky jasně a efektivně, a také schopnost komunikovat s různými lidmi. V neposlední řadě by měl být schopen provádět analýzy dat, monitorovat mediální trendy a provádět výzkum, aby identifikoval úspěchy a možnosti zlepšení v mediálních kampaních.

Specialista může pracovat v různých odvětvích a typech organizací, které se zabývají komunikací a médii. Mnoho korporací zaměstnává interní týmy pro interní a externí komunikaci. Specialista může pracovat na tvorbě interních newsletterů, webových stránek nebo zpráv pro akcionáře. Může pracovat v mediálních společnostech, jako jsou noviny, časopisy, televizní stanice nebo online zpravodajské portály, připravovat novinové články, reportáže nebo zpravodajský obsah.

Mediální asistent musí mít řadu dovedností a schopností, aby mohl efektivně plnit své pracovní povinnosti. Umět psát jasně, gramaticky správně a poutavě je klíčovou dovedností. Toto platí pro různé formáty, včetně tiskových zpráv, blogů, sociálních médií a dalšího obsahu. Mediální asistent by měl mít dobrý přehled o různých formách médií, včetně tisku, televize, rádia a digitálního obsahu. Měl by rozumět tomu, jak média fungují a jaký je jejich vliv.

Tato práce může bavit ty, kteří mají určité zájmy a dovednosti spojené s komunikací, médiami a tvorbou obsahu. Mediální asistenti mají často možnost uplatnit svou kreativitu při vytváření obsahu, kampaní a strategií pro média a komunikaci. Tvoření nových a inovativních způsobů komunikace může být velmi inspirující. V dnešní digitální době jsou technologie základním nástrojem pro komunikaci. Lidé, kteří jsou technologicky zdatní a mohou efektivně využívat online nástroje a sociální média, mohou tuto práci ocenit. Monitorování výsledků kampaní a analýza dat jsou důležitou součástí práce mediálního asistenta. Ti, kteří mají zájem o analýzu a sledování výkonu, mohou tuto stránku práce nalézt zajímavou.

Zjistěte více o profesi Mediální asistent / asistentka – průměrnou mzdu a další užitečné informace.

Zvyšte si šanci v nalezení nového uplatnění! Vytvořte si účet na JenPráce.cz a pravidelně na Váš email dostávejte aktuální seznam pracovních nabídek, včetně námi doporučovaných.


Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
RA8 GROUP s.r.o., PM Česká republika, s.r.o., Broker Investment, s.r.o., Agrospoj s.r.o., Globus ČR, v.o.s., Advantage Consulting, s.r.o., ABBAS, a.s., RENEDA, z.s., ZLKL, s. r. o., Atmedia Czech s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Referent / Referentka, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Finanční poradce / poradkyně, Makléř / Makléřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Marketingový asistent / asistentka, Marketingový specialista / specialistka, Mediální asistent / asistentka, Mediální specialista / specialistka, PR specialista / specialistka, Reklamní specialista / specialistka, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka ve službách, Elektrospecialista / Elektrospecialistka, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Online marketing

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha, Olomouc, Holešovice, Praha, Chomutov, Pardubice, Karlovy Vary, Brno, Ostrava, Královo Pole, Brno, Trutnov, Loštice, Nové Město, Praha

Atmedia Czech s.r.o. | Atmedia Czech s.r.o. | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 9. září

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

Co to je a jak vypočítat průměrný výdělek

Co to je a jak vypočítat průměrný výdělek

Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.