- 27 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Jak si Vás představujeme?
o máte aktivní zkušenost s komunikací se zákazníky
o nebojíte se pracovat samostatně i v týmu
o dokážete aktivně řešit požadavky klientů
o nedělá vám problém pracovat na více projektech současně
Hledáme aktivní, samostatné a pracovité kandidáty s aktivním zájmem o oblast zprostředkování. Hledáme kandidáty s vizí budoucí dlouhodobé perspektivy v oblasti zprostředkovatelského servisu, a s možností z toho vyplývajících nadstandardních příjmů ve střednědobém časovém horizontu.
Kromě velmi důkladného zaškolení klient nabízí také profesionální vedení, poradenství a pružnou pracovní dobu…
Náplň Práce:
o Komunikace s klienty, kteří se registrovali přes internetové kampaně a externí centra
o Zajištění kompletního servisu a požadavků klienta
o Vyřizování komunikace se stávajícími i novými klienty
o Účast na firemních seminářích a školeních
o Budování a rozvíjení vztahů s klienty
o Evidovat dokumenty v CRM systému
o I nějaká ta administrativní agenda a vyhotovení reportů tě u nás nemine
CO TI NABÍZÍME:
o Perfektní vzdělávací systém budující tvé dovednosti, pracovní etiku a zdravé sebevědomí.
o Zkušené a sympatické manažery, kteří ti pomohou stát se mistrem ve své práci.
o Spravedlivý kariérní systém, který ti umožní růst hned jak na to máš.
o Super partu kamarádů-kolegů, kteří tě podrží a časem se stanou bez nadsázky tvou druhou rodinou.
o Nástupní fix 30.000 Kč + bonusy až 70.000 Kč.
Váš strukturovaný životopis v češtině, prosím, zasílejte kliknutím na odpovědní tlačítko u inzerátu. Prosíme rovněž o uvedení telefonického spojení na Vás (mobil).
Těšíme se na vás :)
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?