Category manažer/Senior nákupčí pro vybrané kategorie - TETA drogerie (m/ž)

Praha
75.000 – 100.000 Kč
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Pokročilý začátečník A2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

O nás

Teta drogerie a lékárny ČR s.r.o.

Jsme největší síť drogerií v Česku. Celkem máme 500 obchodů Teta a 270 těch, které nesou označení Top Drogerie. Zastoupení máme i na Slovensku.

Hledáme posilu do týmu nákupu s praxi v oblasti rychloobrátkového zboží.
Čeká na Vás odpovědná a samostatná role, ve které budete vybírat sortiment, vyjednávat podmínky s dodavateli a analyzovat trh i konkurenci.
Pokud máte analytické myšlení, výborně ovládáte Excel a umíte dotahovat věci do konce, může být tato příležitost právě pro Vás.

Náplň práce

  • Podílet se na přípravě slevového letáku, který vychází každých 14 dní – vybírat vhodné produkty a dojednávat s dodavateli jejich ceny a obchodní podmínky.
  • Zodpovídat za správný výběr sortimentu, vyjednávat nejvýhodnější ceny a realizovat podpůrné marketingové aktivity na základě analýz trhu, konkurence a interních dat.
  • Pravidelně vyjednávat obchodní aktivity s cílem naplňovat stanovené KPI.
  • Sledovat tržní trendy, vývoj cen u konkurence a aktivně vyhledávat nové kategorie a produkty.
  • Provádět pravidelné analýzy svěřených kategorií a navrhovat optimalizační kroky vedoucí k dosažení obchodních cílů.
  • Zajišťovat optimální úroveň zásob sortimentu na skladě.
  • Spolupracovat na tvorbě plánogramů.
  • Vést obchodní jednání a uzavírat smlouvy k promoakcím i standardnímu sortimentu.
  • Koordinovat nabídku letáků, magazínů a dalších POS materiálů sloužících k podpoře prodeje.

Co od Vás očekáváme:

  • Praxi v nákupu rychloobrátkového zboží min. 3 roky.
  • Výbornou znalost MS Excel na pokročilé úrovni (kontingenční tabulky, funkce, Svyhledat, apod.).
  • Komunikační a vyjednávací schopnosti.
  • Analytické a logické myšlení se schopností formulace a prezentace závěrů.
  • Systematičnost a pečlivost.
  • Orientaci na výsledek.
  • AJ výhodou

K příležitosti seberealizace a odborného růstu navíc získáte:

  • Práci pro skupinu s českými majiteli a kapitálem.
  • Různorodou práci a získání nových zkušeností.
  • Služební auto i pro soukromé účely po adaptaci.
  • Příjemné pracovní prostředí a dobrou kávu na pracovišti.
  • 5 dní placeného volna navíc.
  • Příspěvek na stravu až 2 500 Kč/měsíčně a možnost stravování v jídelně společnosti.
  • Slevu na veškerý náš sortiment.
  • Zvýhodněné volání a data od Vodafone.
  • Tankování u Orlen za lepší ceny.
  • Výhodný program slev od spolupracujících obchodních partnerů
  • Maximální podporu nadřízeného i dalších týmů, nejen v době adaptace.
  • Možnost parkování přímo před kancelářemi nebo dojezd 10 min. busem z Černého Mostu (zast. Sychrov).
  • Adresa: Poděbradská 1162, Praha-východ

Těšíme se na Váš životopis!

V našich inzerátech používáme tzv. generické maskulinum, mužský rod pro souhrnné označení mužů i žen.

Benefity

  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Služební auto
  • Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na stravování
  • Občerstvení na pracovišti

Sídlo firmy

Teta drogerie a lékárny ČR s.r.o.
Poděbradská 1162
250 92 Šestajovice

IČO: 26148579
Datová schránka: 9mj5rt3
Další informace:
GPS: 50.118862,14.660516,
S-JTSK: -725379.36 -1041859.04, RUIAN: 26423430

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?