- Plný úvazek

MPZ MB je 100% česká strojírenská společnost. Od roku 2013 se soustředíme zejména na průmyslovou automatizaci a zakázkovou strojírenskou výrobu pro automobilový průmysl.
• komunikace s tuzemskými i zahraničními obchodními partnery s důrazem na cenové vyjednávání,
• vyhledávání nových dodavatelů,
• zodpovědnost za celý objednávací proces (od vytvoření objednávky až po řešení reklamací),
• odpovědnost za zajištění včasných dodávek nakupovaných položek pro výrobu v požadovaném termínu a ceně,
• optimalizace obchodních podmínek a smluv, včetně kontroly jejich dodržování,
• tvorba obchodních smluv, reportů, cenových porovnání,
• provádět nákup svěřeného portfolia výrobního materiálu podle plánu výrobních projektů,
• spolupráce na interních projektech společnosti,
• sledování vývoje cen přiděleného portfolia,
• vedení databáze požadovaných informací - ceny, smlouvy, termíny výběrových řízení, databáze dodavatelů.
• velmi dobré komunikační a vyjednávací schopnosti,
• odolnost vůči stresu, zdravá sebedůvěra a obchodní duch,
• analytické myšlení,
• organizační schopnosti,
• časovou flexibilitu,
• praxe v oboru minimálně 2 roky,
• znalost MS Office na velmi dobré úrovni,
• výhodou je znalost anglického nebo německého jazyka na komunikativní úrovni,
• středoškolské vzdělání (technické vzdělání výhodou),
• řidičský průkaz sk. B.
• hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou,
• pružnou pracovní dobu,
• rozmanitou práci,
• motivující mzdové ohodnocení dle zkušeností a pracovních výsledků,
• 13. mzdu,
• 5 dní dovolené nad rámec zákona,
• příspěvek na stravování / stravenkový paušál,
• příspěvek na penzijní/životní připojištění,
• firemní akce několikrát do roka,
• výuku anglického jazyka a další firemní vzdělávání,
• služební telefon, notebook.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?