Oblastní manažer/ka - prodejny TETA drogerie (okolí Českých Budějovic -m/ž)

České Budějovice
60.000 – 70.000 Kč
Smluvní vztah
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

O nás

Teta drogerie a lékárny ČR s.r.o.

Jsme největší síť drogerií v Česku. Celkem máme 500 obchodů Teta a 270 těch, které nesou označení Top Drogerie. Zastoupení máme i na Slovensku.

Staňte se klíčovou oporou našich prodejen a podílejte se na růstu oblíbené české značky TETA drogerie.

Jste zkušený manažer, který má přirozenou autoritu, obchodní myšlení a zájem o retail?
Hledáme zkušeného kolegu, který převezme zodpovědnost za vedení a rozvoj svěřeného regionu. Vaším úkolem bude nejen zajištění výkonu prodejen, ale i jejich neustálé zlepšování – provozní, personální i obchodní.

Náplň práce

  • Zodpovědnost za plnění obchodních plánů svěřených prodejen.
  • Pravidelné návštěvy prodejen, kontrola jejich provozu v souladu s firemními standardy a zaznamenávání výsledků do interního systému.
  • Hodnocení standardů prodejen na základě výsledků auditů, Mystery Shoppingu a monitoringu, včetně poskytování zpětné vazby.
  • Provozní podpora prodejnám, aktivní řešení jejich každodenních potřeb a spolupráce s ostatními odděleními společnosti.
  • Kontrola a vedení inventur, dohled nad jejich realizací a vyhodnocování případných rozdílů.
  • Dohled nad optimálním personálním obsazením prodejen, plánování kapacit v souladu s reálnými potřebami provozu.
  • Nábor a výběr zaměstnanců, včetně dohledu nad jejich nástupním školením.
  • Pravidelný rozvoj vedoucích a zástupců vedoucích prodejen.
  • Zapojení do realizace zadaných projektů, jako jsou například přestavby prodejen.
  • region - České Budějovice a okolí, Bechyně, Třeboň, Vimperk, Český Krumlov.

Očekáváme

  • Minimálně středoškolské vzdělání.
  • Prokazatelné zkušenosti z obdobné pozice v retailu min. 5 let.
  • Schopnost vést, rozvíjet a motivovat tým, včetně řešení náročnějších personálních situací.
  • Silné organizační dovednosti, smysl pro systém a důslednost.
  • Orientaci na výsledek a schopnost samostatně řídit svěřený region.
  • Ochotu cestovat v rámci svěřeného území (řidičský průkaz sk. B je podmínkou).
  • Uživatelskou znalost MS Office a ochotu učit se interní systémy.
  • Proaktivní přístup, zodpovědnost a chuť být viditelnou součástí úspěšné značky.

K příležitosti seberealizace a odborného růstu navíc získáte:

  • Práci pro skupinu s českými majiteli a kapitálem.
  • Různorodou práci a získání nových zkušeností.
  • Služební automobil a telefon.
  • 5 dní placeného volna navíc.
  • Příspěvek na stravu až 2 400 Kč/měsíčně.
  • Slevu na veškerý náš sortiment.
  • Zvýhodněné volání a data od Vodafone.
  • Tankování u Orlen za lepší ceny.
  • Výhodný program slev od spolupracujících obchodních partnerů.
  • Maximální podporu nadřízeného i dalších týmů, nejen v době adaptace.

Těšíme se na Váš životopis! 🤝

Pro lepší plynulost textu v našich inzerátech používáme tzv. generické maskulinum, mužský rod pro souhrnné označení mužů i žen.

Benefity

  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Služební auto
  • Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na stravování

Sídlo firmy

Teta drogerie a lékárny ČR s.r.o.
Poděbradská 1162
250 92 Šestajovice

IČO: 26148579
Datová schránka: 9mj5rt3
Další informace:
GPS: 50.118862,14.660516,
S-JTSK: -725379.36 -1041859.04, RUIAN: 26423430

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství  na Rohlik.cz

SKVĚLÝ TIP

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství na Rohlik.cz

CHCI VYHRÁT