- Plný úvazek
O nás
cargo-partner je přední mezinárodní poskytovatel spedičních a logistických služeb. Obzvláště úspěšní jsme v oblasti mezikontinentálních přeprav. Společnost cargo-partner má hlavní sídlo v Rakousku a působí ve více než 40 zemích světa. V současnosti má celosvětově přes 4000 zaměstnanců a neustále roste a expanduje.
Talentovaným lidem nabízíme možnost získání zkušeností a podporu v nastartování zajímavé kariéry, zkušeným profesionálům potom perspektivní a dobře ohodnocenou pracovní příležitost. Věříme v budování dlouhodobých vztahů a investujeme do neustálého vzdělávání a rozvoje našich zaměstnanců.
Pokud hledáte zajímavou a podnětnou pracovní pozici v inovativní a dynamické mezinárodní společnosti, rádi vás poznáme!
V současné době hledáme pro našeho jednatele asistentku, jeho pravou ruku :-)
Náplň práce:
- Vedení kalendáře jednatele
- Čtení E-mailové pošty jednatele a třídění dle důležitosti
- Příprava podkladů pro meetingy, zápisy z porad
- Správa vozového parku
- Nákup kancelářských potřeb
- Nákup spotřebního zboží do kanceláří
- Komunikace se správcem budovy ohledně potřebných oprav
- Obsluha datové schránky
- Agenda služebních cest (ubytování a letenky)
- Pochůzky (pošta)
- Vítáni návštěv, příprava občerstvení a jiné asistenské práce
Co od Vás očekáváme:
- SŠ/VOŠ vzdělání ekonomického směru
- MS Office na uživatelské úrovni
- Praxe s obdobnou rolí nejméně 2 roky
- AJ min. na pokročilé úrovni (B2)
- Týmového hráče, orientaci na výsledek
- Samostatnost, zodpovědnost, pečlivost
Co Vám můžeme nabídnout:
- Příjemné pracovní prostředí
- Individuální přístup k zaměstnancům
- HPP na dobu neurčitou, zkrácený úvazek (0,5 – 0,7 úvazku)
- Možnost seberealizace
- Nadstandardní balíček firemních benefitů (13.mzda, 5 týdnů dovolené, Ticketbenefit card)
- Příležitost pro rozvoj osobnosti a kariéry
- Odborné zaškolení a podporu
- Pracoviště v Dobrovízi
Benefity
- Dovolená navíc
- Finanční bonusy / prémie
- 13., případně 14. plat
- Přátelské prostředí
- Parkoviště



