- 38 000 – 48 000 Kč
- Plný úvazek
POŽADAVKY: SŠ/VŠ vzdělání; pokročilou uživatelskou znalost práce na PC (MS Office, komunikativní znalost AJ nebo NJ výhodou,praxe na podobné pozici min. 1 rok výhodou, výborné komunikační dovednosti, iniciativní přístup, reprezentativní vystupování, vysoká loajalita, diskrétnost a důvěryhodnost. NÁPLŇ PRÁCE: zajištění chodu sekretariátu jednatele společnosti, organizace schůzek, plánování času a vedení kalendáře jednatele, řešení aktuálních úkolů dle požadavků jednatele, samostatné určování priorit, zápisy z porad společnosti, spolupráce na firemním časopise, vedení a vyřizování žádostí o podporu a sponzorské dary, plánování a zajištění služebních cest a vedení agendy cestovních příkazů NABÍZÍME: moderní pracovní prostředí, odpočinkové koutky; zkrácenou pracovní dobu 7,5 hod. denně; dovolenou v délce 22 dní; čtvrtletní odměny, výkonnostní odměny, roční odměny a podíl na HV; možnost spojit kariéru s úspěšnou firmou, která tiskne knihy; jazykové a odborné vzdělávání; cvičení FyzioFIT zdarma; služby fyzioterapeuta; příspěvek na závodní stravování a občerstvení; příspěvek na penzijní připojištění; příspěvek na finanční poradenství;příspěvek k narození dítěte; firemní akce. Pracovní doba: pružná 7,5 hod.
Strukturované životopisy s uvedením názvu pozice zasílejte na adresu firmy nebo e-mailem.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.