- Plný úvazek
ASISTENT/KA JEDNATELE
Naše rodinná firma funguje od roku 2004. Víme, že práce musí člověka naplňovat a bavit, aby ji mohl dělat dobře. A proto děláme od samého začátku přesně to, co nás baví.
Zaměřujeme se na produkci a firemní eventy, teambuilding, outdoorové programy, pořádáme nejrůznější sportovní i kulturní akce pro dospělé i pro děti, organizujeme konference i workshopy. Máme mnohaletou zkušenost s poskytováním cateringových služeb.
Aktuálně rozšiřujeme náš tým o Asistentku jednatele/office manager
Co Vás čeká?
- Jednání s pojišťovnami, dodavateli energii a služeb a další
- Komunikace a příprava dokumentů pro státní správu
- Evidence smluv
- Správa firemní datové schránky
- Back-office
- Správa budovy sídla
- Práce v rezervačním systému
- Evidence a vyúčtování služebních cest a dalších nákladů
- Řešení pojistných událostí
- Příprava podkladů pro dotace
- Výpomoc s organizací a realizací vybraných firemních akcí
Co od Vás požadujeme?
- Schopnost pracovat samostatně a spolehlivě a pečlivě
- Příjemné a reprezentativní vystupování
- Výborné komunikační dovednosti
- Schopnost prioritizace úkolů a řešení více úkolů najednou
- Znalost práce s MS Office, MS Excel, Powerpoint
- Znalost cizích jazyků výhodou
- Předchozí zkušenost v administrativě vítána
Co nabízíme?
- Stabilní práci v neustále se rozvíjející společnosti působící na trhu již 15 let
- HPP s nástupem dle domluvy
- Práce ve fajn kolektivu se smyslem pro humor, příjemné pracovní prostředí
- Celofiremní teambuildingové i pracovní akce v česku i v zahraničí
- Příspěvek na stravování, multisport karta, slevy na ubytování a sport v rámci SUNDISK FAMILY
- Odborné vzdělávání (jazykové kurzy a další)
Zaměstnanecké výhody: příspěvek na stravu, firemní eventy a teambuildingy v ČR i zahraničí, multisport karta
Pokud je tato pozice šitá na míru právě vám, zašlete nám svůj životopis, rádi se s vámi potkáme



