- 41 000 Kč
- Plný úvazek
Požadované vzdělání:
– Vzdělání středoškolské / vysokoškolské, stavební zaměření, obor pozemní stavby,
– autorizace v oboru pozemní stavby je velkou výhodou nikoliv podmínkou.
Požadovaná praxe:
– minimálně 5 roků praxe v projektování staveb nebo jejich realizaci
Kvalifikační předpoklady:
– schopnost projektování staveb ve 2D,
– základní orientace v problematice Building Information Modelling (BIM),
– znalost problematiky TZB je nutná,
– zkušenost se systémem MaR je výhodou,
– nutná orientace v projektové dokumentaci, právních předpisech, technických normách,
– nutná orientace v činnostech spjatých s provozem a užíváním staveb,
– orientace v činnostech strategického, taktického a operativního plánování ve vztahu k řízené stavebnětechnické péči o stavby,
– uživatelská znalost CAD programů (AutoCad, CADKON atd.),
– uživatelská znalost programů Microsoft Office nebo obdobného programového balíku,
– schopnost práce v prostředí MS Teams nebo obdobným systémem,
– znalost legislativy, která se váže k procesu výstavby a správy pozemních stavebních objektů, technické a dopravní infrastruktury (vodovody, kanalizace, plynovody, přípojky k sítím, parkoviště, pozemní komunikace atd.),
– znalost českého jazyka (znalost ve stupni min. C2),
– znalost anglického jazyka (znalost ve stupni min. B1),
– řidičské oprávnění skupiny B,
– dobré komunikační dovednosti a písemný projev.
Požadovaný profil:
– Zodpovědnost, pečlivost, samostatnost,
– komunikativnost, flexibilita, týmovost,
– analytické myšlení,
– odolnost vůči stresu.
Pracovní náplň:
– Kontrola úplnosti a technické úrovně zpracovávaných projektových dokumentací všech stupňů, a to i v prostředí BIM,
– kontrola splnění závazných právních předpisů, norem a vnitřních směrnic Správy železnic při zpracování projektových dokumentací,
– předkládání alternativních a vhodnějších řešení návrhu,
– zpracování posudků ke stavebním záměrům externích subjektů,
– účast na jednáních a místních šetřeních v průběhu zpracování dokumentace a realizace stavby,
– vedení spisové dokumentace,
– metodická podpora a odborná garance při dohledu nad celým životním cyklem pozemních staveb (zadávací dokumentace, projektová dokumentace, realizace, údržba atd.),
– podílení se na procesu digitalizace dopravní a technické infrastruktury na SŽ.
Nabízíme:
– 6 týdnů dovolené,
– pružnou pracovní dobu 37,5 hod/týden,
– jízdní výhody ČD, po 6 měsících i pro rodinné příslušníky,
– příspěvek na dovolenou,
– stravenky,
– volnočasovou kartu MultiSport,
– po 6 měsících příspěvek na penzijní spoření aj.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?