- 12 500 – 20 000 Kč
- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro zdravotně postižené
Požadované vzdělání:
– Vzdělání středoškolské / vysokoškolské, stavební zaměření, obor pozemní stavby,
– autorizace v oboru pozemní stavby je velkou výhodou nikoliv podmínkou.
Požadovaná praxe:
– minimálně 5 roků praxe v projektování staveb nebo jejich realizaci
Kvalifikační předpoklady:
– schopnost projektování staveb ve 2D,
– základní orientace v problematice Building Information Modelling (BIM),
– znalost problematiky TZB je nutná,
– zkušenost se systémem MaR je výhodou,
– nutná orientace v projektové dokumentaci, právních předpisech, technických normách,
– nutná orientace v činnostech spjatých s provozem a užíváním staveb,
– orientace v činnostech strategického, taktického a operativního plánování ve vztahu k řízené stavebnětechnické péči o stavby,
– uživatelská znalost CAD programů (AutoCad, CADKON atd.),
– uživatelská znalost programů Microsoft Office nebo obdobného programového balíku,
– schopnost práce v prostředí MS Teams nebo obdobným systémem,
– znalost legislativy, která se váže k procesu výstavby a správy pozemních stavebních objektů, technické a dopravní infrastruktury (vodovody, kanalizace, plynovody, přípojky k sítím, parkoviště, pozemní komunikace atd.),
– znalost českého jazyka (znalost ve stupni min. C2),
– znalost anglického jazyka (znalost ve stupni min. B1),
– řidičské oprávnění skupiny B,
– dobré komunikační dovednosti a písemný projev.
Požadovaný profil:
– Zodpovědnost, pečlivost, samostatnost,
– komunikativnost, flexibilita, týmovost,
– analytické myšlení,
– odolnost vůči stresu.
Pracovní náplň:
– Kontrola úplnosti a technické úrovně zpracovávaných projektových dokumentací všech stupňů, a to i v prostředí BIM,
– kontrola splnění závazných právních předpisů, norem a vnitřních směrnic Správy železnic při zpracování projektových dokumentací,
– předkládání alternativních a vhodnějších řešení návrhu,
– zpracování posudků ke stavebním záměrům externích subjektů,
– účast na jednáních a místních šetřeních v průběhu zpracování dokumentace a realizace stavby,
– vedení spisové dokumentace,
– metodická podpora a odborná garance při dohledu nad celým životním cyklem pozemních staveb (zadávací dokumentace, projektová dokumentace, realizace, údržba atd.),
– podílení se na procesu digitalizace dopravní a technické infrastruktury na SŽ.
Nabízíme:
– 6 týdnů dovolené,
– pružnou pracovní dobu 37,5 hod/týden,
– jízdní výhody ČD, po 6 měsících i pro rodinné příslušníky,
– příspěvek na dovolenou,
– stravenky,
– volnočasovou kartu MultiSport,
– po 6 měsících příspěvek na penzijní spoření aj.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.