- 21 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek

Jsme komplexními dodavateli staveb – od inženýringu, přes realizaci až po jejich správu. Díky letitým zkušenostem, kompaktnímu týmu profesionálů a certifikovanému systému řízení garantujeme nejvyšší kvalitu ve vztahu k ceně a úspory v provozních nákladech staveb.
Jsme STAEG! Z původně lokálního podniku, který se zaměřoval na výstavbu a správu nemovitostí v regionu jižní a severní Moravy, jsme vyrostli v jednu z významných společností v oblastech pozemního stavitelství a facility managementu.
• péče o svěřené objekty - poskytování úklidových (údržba interiérů a exteriérů),recepčních a bezpečnostních služeb
• řízení kolektivu zaměstnanců
• tvorba podkladů pro fakturaci
• dodržování ustanovení vyplývající ze smluv
• personální zajištění provozů, nábor zaměstnanců, zpracování podkladů pro mzdy
• úzká spolupráce se zákazníky a přímým nadřízeným
• měsíční reporting
• středoškolské vzdělání
• praxi v oboru facility management (zejména v poskytování úklidových služeb a prací v údržbě areálů)
• znalost obchodního zákoníku a zákoníku práce
• znalost MS Office, dobrou uživatelskou znalost MS Excel (každodenní využití)
• vysoké pracovní nasazení a psychickou odolnost
• časovou flexibilitu a ochotu cestovat
• řidičské oprávnění skupiny B
• různorodou, zodpovědnou a samostatnou práci
• motivující finanční ohodnocení závislé na odvedené práci
• hlavní pracovní poměr
• auto, notebook a telefon i pro soukromé účely
• vhodné i pro uchazeče se zdravotním postižením
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?