☎️ Pracuj pro pracovní portál - skvělá příležitost! 🎯
- Vinohrady, Praha
- Coweo Technologies s.r.o.
-
Benefity:
- ...
Volné místo ve firmě H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o.
Pracovní poměr | práce na plný úvazek, zkrácený úvazek |
---|---|
Smluvní vztah | pracovní smlouva (hpp) |
Práce vhodná také pro | absolventy, rodiče na mateřské / rodičovské dovolené |
Lokalita | Praha |
Firma | H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o. |
Kategorie | Administrativa, zákaznický servis, Recepční |
Min. vzdělání | Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou |
Jako jedna z největších světových módních společností nabízí H&M mnoho kariérních příležitostí. Věříme ve schopnost našich zaměstnanců rozvíjet a podporovat každého, kdo chce přijmout nové výzvy uvnitř naší společnosti. Disponujeme rychle měnícím se prostředím s velkou rozmanitostí, které je všechno, jen ne nudné.
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
As one of the world’s largest fashion retailers H&M offers numerous career opportunities. #WeMakeItPossible - we believe in our employees’ ability to develop, and support anyone who wishes to take on new challenges within the company. A fast-paced environment with great diversity that’s anything but dull.
Are you ready to take a new challenge?
We are looking for potential talents and creative thinkers who would see themselves on a position of Switchboard - Office Assistant,part time.
WHAT YOU DO:
Provide a support in order to ensure that our guests and employees are provided for in an effective and efficient manner (in person and over the telephone)
Maintain a tidy reception area
Operate telephone line in an effective and efficient manner
Manage meeting room bookings and meeting setup
Arrange SO events, i.e. monthly meetings, holiday events
Order and control office supplies – both stationery and kitchen
Ensure documentation workflow – couriers, mail
Assist all travelers (outgoing/incoming) with international business travel or home leave travel as per Travel routine; it includes hotel booking, local transport, local/international ticket booking, reconfirmation of tickets, issuing invitation letters, etc. according to Travel Routines
Provide accommodation, train/flight tickets and taxi transfers in connection to Openings/Rebuilding
Update colleagues about new office routines and create information flow about changes
Liaise with building management and Cleaning Team supervisor
Liaise with service providers and IT Dept in case something is not working properly (including feedbacks)
HOW YOU DO:
Just like everyone at H&M, we believe you are #PositivelyCharged, social, open, communicative and ambitious team player full of drive and optimism. Your qualities also include:
Your Leadership Skills
This is a 20h job position per week or Full time
Additionally, what’s in it for you:
…& more & more & more.
Your first role at H&M might just be the beginning. There’s room to grow, change and find new opportunities. And as you grow, you’ll find new role models, mentors, and friends for life.
Apply now and find out where your H&M journey can take you.
Sounds interesting?
If you want to join our exciting journey and this fantastic team, please upload your resume (in English) by May 9th, 2022.
Be yourself & more at H&M.
Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?
Povíme si, jaké formuláře můžete vyplnit v klidu doma a elektronicky na úřad práce poslat, nebo přinést osobně vytištěné. Pro zaměstnance, absolventy i OSVČ máme seznam dokumentů, které je nutné s sebou na úřad práce pro registraci přinést.
Pokud si potřebujete v práci vzít neplacené volno, poradíme vám, kdy máte nárok a kdy se se zaměstnavatelem musíte domluvit a požádat jej o souhlas. Ukážeme si, jak napsat žádost o neplacené volno.
Hledání práce je běh na dlouhou trať. Pojďme najít novou, vysněnou práci, práci, která vás bude bavit. Vysvětlíme si postup, jak hledat práci a v dalších článcích vám pomůžeme se vším, co k vysněné práci potřebujete. S námi to zvládnete!
Tarifní mzda je využívána ve společnostech se standardizovanou nebo hromadnou výrobou a silnou pozicí odborové organizace. Podíváme se, jak se tarifní stupně mzdy určují, a to i s konkrétním příkladem, co do tarifní mzdy zahrnovat, co se zaměstnancům vyplácí nad rámec tarifní mzdy. Ukážeme si i hlavní výhody a nevýhody a závěrem dodáme i doporučení pro zaměstnavatele, kteří zavedení tarifní mzdy zvažují.
Povíme vám, jak rozpoznat zaměstnávání na černo. Jaká jsou rizika práce na černo a jak vysoké jsou pokuty pro zaměstnance, který pracuje na černo, a pro zaměstnavatele, který práci na černo umožnil. Dále vám poradíme, jak poznat, že agentura práce má potřebné oprávnění, a vy se nebudete podílet na nelegálním zaměstnávání.
Životopis je vaší první vizitkou, kterou se představujete potenciálnímu zaměstnavateli. Je to dokument, který shrnuje vaše vzdělání, pracovní zkušenosti, dovednosti a zájmy. Jak ale napsat životopis, který bude poutavý, přehledný a profesionální? Co by měl životopis obsahovat a co naopak vynechat? Jak se odlišit od ostatních uchazečů o práci? A jak napsat motivační nebo průvodní dopis? V tomto článku vám poradíme, jak vytvořit životopis podle nejnovějších trendů a jak se vyhnout nejčastějším chybám. Přečtěte si naše tipy a uvidíte, že psaní životopisu nemusí být tak složité, jak se zdá.
Osobní ohodnocení zaměstnance státní správy je zajímavou součástí mzdy. Zákoník práce jasně stanovuje podmínky, za kterých se osobní ohodnocení státnímu zaměstnanci uzná a v jaké výši. Může dosahovat až 100 %! Ve většině našich článků se věnujeme zaměstnancům soukromého sektoru, kteří pobírají mzdu. Často diskutovaným tématem je osobní ohodnocení zaměstnance a jeho nárok na něj. Podle zákona, respektive podle zákoníku práce, na osobní ohodnocení vzniká nárok jen určitým skupinám zaměstnanců státní správy, pobírajících plat, kteří splní zákonem stanovené podmínky.
Ukončení pracovního poměru ve zkušební době není nic, co bychom chtěli. Ale občas i přes veškerou snahu to musíme udělat. Poradíme vám, jak správně postupovat při zrušení pracovního poměru ve zkušební době, a přidáme i formulář, který můžete použít.
Korporátní skupina LMC, provozovatel několika pracovních portálů v ČR, oznámila, že od 1. ledna 2024 se bude prezentovat pod novým názvem Alma Career s.r.o.. Tato změna představuje nejen reorganizaci, ale také krok k ještě další expanzi této skupiny. Změna názvu by měla podle oficiálního oznámení proběhnout bez nutnosti aktivní účasti klientů, čímž LMC Group deklaruje, že předejde nestabilitě svých služeb a možným přerušením. Firma zdůrazňuje, že smluvní a fakturační údaje zůstanou nezměněny s výjimkou obchodního názvu, což by mohlo vést k méně náročnému přechodu pro stávající i nové klienty.
Pojďte zjistit vše o konkurenční doložce. Jaké podmínky musí být v konkurenční doložce uvedeny, jaká je minimální částka, kterou vám zaměstnavatel musí měsíčně vyplácet, za jakých podmínek můžete od konkurenční doložky odstoupit a mnohem více. Konkurenční doložka vzor je vás k dispozici zdarma.
Pracovní portál JenPráce.cz provozuje