- 30 000 Kč
- Plný úvazek
Naším klientem je menší výrobní pobočka mezinárodní společnosti. Pro zajištění administrativní podpory hledáme šikovné uchazeče se znalostí AJ a systému SAP.
Co bude Vaším úkolem?
Oblast nákupu – analýza nabídek, kontakt s dodavateli, kontrola stavu skladu spotřebního materiálu
Fakturace, analýza nákladů, inventarizace a základní účetní činnosti
Spolupráce při likvidaci odpadu
Spolupráce se zákazníky a vyřizování jejich požadavků
Vedení dokumentace související s ISO9001/ISO14001 a J-SOX
Občasná podpora dodavatelského řetězce
Bez čeho se neobejdete:
Komunikativní znalost AJ
Pokročilou znalost MS Office, a to zejména Excelu
Znalost systému SAP
ŘP sk. B
Flexibilita, ochota spolupráce
Přesnost, samostatnost, chuť učit se a zlepšovat
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.